کد خبر 1451509
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۹
مخبر: خدمت به خانواده شهدا افتخاری بزرگ است

معاون اول رئیس‌جمهور، گفت: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آن‌ها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

به گزارش مشرق، محمد مخبر شامگاه یکشنبه با حضور در منزل مادر شهید «روبرت لازار» با اشاره به ایثار و فداکاری شهدا، تصریح کرد: امنیت و استقلال ایران مدیون فداکاری شهداست و ما باید قدردان از خودگذشتگی آن‌ها باشیم و تلاش کنیم تا در مسیری که آن‌ها پیموده‌اند، حرکت کنیم.

معاون اول رئیس‌جمهور افزود: خانواده معظم شهدا و ایثارگران نیز با صبر و فداکاری حق بزرگی بر گردن کشور دارند و دیدار و خدمت به آن‌ها افتخاری بزرگ برای همه مسئولان کشور است.

مخبر، میلاد حضرت مسیح (ع) و سال نو میلادی را به خانواده این شهید والامقام تبریک گفت و برای مادر شهید و بازماندگان آرزوی توفیق و سلامتی کرد.

در این دیدار خانواده معظم شهید «لازار» نیز در سخنانی به شرح خاطرات و بیان ویژگی‌های اخلاقی این شهید گرانقدر پرداختند و برای رهبر معظم انقلاب، مسئولین و همه ایرانیان در این ایام آرزوی موفقیت کردند.

گفتنی است شهید «روبرت لازار» در سن ۲۲ سالگی در تاریخ ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در میمک به شهادت رسیده و پیکر مطهر وی در آرمستان آشوریان تهران آرمیده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    1 0
    فعلا که با عملکردتان به خون شهدا پشت پا زدید. بترسید از روزی که خانواده شهدا صبرشان به سر بیاد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس