کد خبر 1451029
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۱
آمار منحصر به فرد ساپینتو در محرومیت!

سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال با اخطاری که در بازی با مس رفسنجان گرفت، رکوردی عجیب را به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، ریکاردو ساپینتو سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال روز گذشته در بین دو نیمه دیدار با مس رفسنجان به دلیل اعتراض به داور و جر و بحث با نیمکت‌نشینان مس کارت زرد دریافت کرد تا چهار اخطاره شده و از نشستن روی نیمکت تیمش در دیدار مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر محروم شود.

اگر چه ساپینتو به نسبت ابتدای فصل رفتار بهتری کنار خط دارد، اما او تا پایان نیم‌فصل آمار عجیبی را به ثبت رسانده است. سرمربی پرتغالی استقلال به دلیل درگیری با عوامل هلال احمر در دیدار با ملوان بندر انزلی از سوی کمیته انضباطی یک جلسه تعلیقی محروم شد. ساپینتو در بازی با گل‌گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر، به دلیل درگیری با کمک مربی این تیم با کارت قرمز اخراج شد. کمیته انضباطی نیز دو جلسه او را محروم کرد.

ساپینتو تا اینجای فصل سه جلسه محرومیت را به دلیل اخراج در بازی با گل‌گهر و رأی کمیته انضباطی سپری کرده است و با احتساب محرومیت در دیدار با تراکتور در هفته پانزدهم چهار جلسه محرومیت را پشت سر می‌گذارد.

نمی‌توان کتمان کرد که رفتارهای این مربی، بازیکنان استقلال را تحت تأثیر قرار داده است، چرا که از درون تیم خبر می‌رسد حواشی زیاد تمرکز بازیکنان را به‌هم زده است. ساپینتو مربی است که به گفته بازیکنان و مدیریت به لحاظ فنی تلاش زیادی می‌کند و ساعت‌ها وقت خود را صرف بهبود شرایط تیم می‌کند اما رفتارهایش باعث شده است همه چیز تأثیر او قرار بگیرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
    0 0
    از خداشه که بره هتل بخوابه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس