جان‌فدا | مرام جمهوری اسلامی در دفاع از مسلمانان/ سردار سلیمانی: همواره جان ما سپر سُنی‌ها بوده است

تکفیر و تکفیری آتشی در خانه برادران سنّی است و کسانی که آن را خلق کردند، فکر می‌کردند با این حادثه جمهوری اسلامی و شیعه را به زانو می‌زنند.

به گزارش مشرق، سردار شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران و سیدالشهدای محور مقاومت در بخشی از خاطرات خود مطالبی را درباره مرام و اصول جمهوری اسلامی عنوان کرده است.

گزیده سخنان سردار سلیمانی درباره مرام و اصول جمهوری اسلامی به شرح زیر است:

تکفیر و تکفیری آتشی در خانه برادران سنّی است و کسانی که آن را خلق کردند، فکر می‌کردند با این حادثه جمهوری اسلامی و شیعه را به زانو می‌زنند. امروز حریم انسانیت در جهان اهل سنت توسط گروه‌های تکفیری بیش از هر جای دیگری مورد هجوم قرار گرفته است.

آیا این یک کار ماجراجویانه است که جمهوری اسلامی مالاً و جاناً از مسلمان دفاع کند و این عیب است که جمهوری اسلامی در برابر گروهی بایستد که در یک منطقه دو هزار زن جوان را بین خود خرید و فروش می‌کنند و آن‌ها را در یک مصیبت سنگین دچار کرده‌اند؟ آیا این عیب بزرگی است که جمهوری اسلامی در برابر ضد مسلمانان ایستاده و جلوی تخریب مساجد مسلمانان و تخریب مکان‌های مسلمان‌ها می‌ایستد؟

سردار سلیمانی: همواره جان ما سپر سُنی‌ها بوده است

جمهوری اسلامی به عنوان یک کشور انقلابی مرام و اصولی دارد که چارچوب گسترده‌ای را شامل می شود و مرام و اصول جمهوری اسلامی ایران در مردم، قوانین حکومت و رهبری تبلور یافته و این مجموعه کامل در جهان امروز دیدنی است.

هرکس که به جمهوری اسلامی ایران نزدیک می‌شود و بزرگ ترین رهبران دنیا وقتی آن را از نزدیک می‌بیند، خاضع می‌شود و این اصول برای آن‌ها غیرقابل تحمل است، ما در کدام کشور اسلامی تلاش کرده‌ایم که برادران سنی را شیعه کنیم و برعکس، همواره جان ما سپر سنّی‌ها بوده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس