دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی

دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در سفر به مشهد، روز پنجشنبه با خانواده بسیجی شهید "دانیال رضازاده" دیدار کرد.

به گزارش مشرق، دکتر سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در این مراسم گفت: شهدا ممکن است در زمان حیات شناخته نشوند ولی بعد از شهادت جلوه‌های زندگی آنها آشکار می شود.

وی بیان کرد: آن‌ها به عهد خود وفا کرده و خداوند آنها را عزیز کرده است و امیدواریم رهروان خوبی برای این شهدا باشیم.

دکتر قاضی زاده ادامه داد: شهدا افرادی هستند که در بین ما زندگی می‌کنند ولی ما آنان را در زمان حیاتشان نمی‌شناسیم و پس از رفتنشان می‌فهمیم بین آنها و خدا عهد و پیمانی بوده است که ما نمی‌توانیم آن را وصف کنیم.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ان‌شاءالله خداوند متعال به تمام بازماندگان و خانواده شهید صبر بدهد و قطعاً جایگاه شهیدان «دانیال رضازاده» و «حسین زینال‌زاده» جایگاه والایی است.

شهید دانیال رضازاده از دانشجویان دانشگاه شهید منتظری متولد دهه ۷۰ در مشهد، ۲۶ آبان ۱۴۰۱ توسط یکی از عوامل آشوبگر با ضربات چاقو به شهادت رسید.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که از روز چهارشنبه به مشهد سفر کرده است، همچنین ظهر امروز در نشست مشترکی با حضور روسای ادارات شهرستانهای خراسان رضوی حضور یافت.فرهنگ ایثار

نشست با دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد، حضور در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، دیدار با آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد، دیدار با تولیت آستان قدس رضوی ،دیدار با تشکل ها و نخبگان ایثارگر و سخنرانی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم از دیگر برنامه های رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به مشهد مقدس است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس