واژگونی مرگبار آمبولانس در اردبیل با ۳ کشته و مصدوم

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل، از درگذشت امدادگر فداکار حین انجام مأموریت خبر داد و گفت: ۲ نفر دیگر مصدوم شدند.

به گزارش مشرق، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت آقای «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: واژگونی آمبولانس پایگاه امداد و نجات «خروس‌لو» در محور گرمی به بیله‌سوار منجر به فوت آقای «توفیق ویژه» و مصدومیت ۲ نجاتگر دیگر شد.

ساعتی پیش «توفیق تیماس» به دلیل وخامت حال جسمی ناشی از شکستگی در ناحیه گردن به بیمارستانی در شهر اردبیل اعزام شد و «شایان اکرامی» نیز با شکستگی دست و پا در یکی از مراکز درمانی شهرستان وقوع حادثه بستری است.

تیم امداد و نجات پایگاه امداد و نجات‌ جاده‌ای «خروس لو» ظهر امروز سه‌شنبه ۶ دی‌ماه ۱۴۰۱ به عملیات امداد و نجات جاده‌ای در محور گرمی به بیله‌سوار اعزام شده بود که پس از انجام موفقیت آمیز آن ماموریت در هنگام بازگشت به پایگاه در ساعت ۱۳:۳۰ دچار واژگونی شد.

عصر امروز رئیس جمعیت هلال احمر، دبیرکل این جمعیت و رئیس سازمان امداد و نجات، ضمن صدور پیام‌های تسلیت جداگانه‌ای خواستار رسیدگی فوری به ۲ نجاتگر زخمی و همدردی با خانواده مرحوم «توفیق ویژه» شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    9 0
    الله رحمت السین جنت مکانی اولسون.
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    الله رحمت علسین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس