.

وحیدی گفت: دشمن در حوادث اخیر با همه ظرفیت به میدان آمد، اما از پایداری، در صحنه بودن مردم و قوت ایمان و اعتقادشان شکست خورد و اکنون به دنبال جبران شکست خود در اغتشاشات با رخنه در حوزه‌های مختلف است.

به گزارش مشرق، وزیر کشور عصر امروز در اجتماع فاطمیون شهرستان کوار و یادواره ۵۰۰ شهید این شهرستان گفت: وجود مقدس حضرت فاطمه زهرا (س) در تثبیت ولایت و وجود گرامی حضرت زینب (س) در ادامه این‌ حرکت نقش برجسته ای است. اسلام برای بانوان جایگاه والایی قائل است و ما افتخار می کنیم زیر پرچم چنین بانوانی هستیم.

احمد وحیدی با اشاره به اینکه در مقابل تبلیغات پرحجم دشمن، دفاع حضرت فاطمه (س) از ولایت درس بزرگی است، گفت: وجود مقدس حضرت صدیقه طاهره (س) در زمانی که بیشتر خواص لرزیده بودند، یک‌ تنه به دفاع از ولایت پرداخت. استقامت و پایداری دختر پیامبر (ص) که روشنایی بخش آسمان ها و مخاطب جبرائیل بود ما را در چنین روزی اینجا جمع کرده است تا ارادت خود را به این بانوی بزرگ نشان دهیم و بگوییم در خط و راه ایشان هستیم.

وزیر کشور با تاکید بر اینکه شهدا با بذل جان و نثار هستی خویش در مسیر مکتب فاطمی حرکت کردند، افزود: شهدا در این جلسه حاضرند و ما را به پیمودن راه پرصلابت فاطمیون و کسانی که در مکتب فاطمی بزرگ شدند، شهدایی هم چون سرلشکر استوار محمودآبادی، عبدالله اسکندری و همه شهدا دعوت می کنند.

وی با بیان اینکه امروز ما با طیف دیگری از شهدا یعنی شهدای امنیت مواجه هستیم، گفت: این سلسله از شهیدان پایان ناپذیر و برای رساندن این انقلاب و مکتب به اوج خود تلاش کردند، اگر شهیدان نبودند از مکتب و عزت و معنویت خبری نبود، راهی برای رفتن به سوی آسمان نبود، آنان بودند که راه را به ما نشان دادند و این‌ مسیر را باز کردند.

وحیدی، دشمن را در مقابل خون و حرکت پرصلابت شهیدان، ناتوان توصیف کرد و افزود: دشمن همه هستی اش را در مقابل عظمت شهید می بازد و تسلیم می شود. شهیدان در برابر حرکت بسیار پیچیده دشمن با قامتی استوار ایستادند تا به او شکستی عظیم وارد کنند.

وزیر کشور با بیان اینکه دشمن با تصور باطل فاصله گرفتن مردم از آرمان های بلند، مکتب و خون شهیدان به میدان آمد، گفت: نقطه هدف این توطئه، مبانی نظام بود. دشمن دروغگو و جنایتکار مبانی اعتقادی و فکری را نشانه گرفته بود. بار دیگر جبهه کفر در کشورهای مختلف شکل گرفت و به جنگ مکتب فاطمی، انقلاب، شهدا و مردم بزرگ ما آمد.

وی افزود: قرآن سوزی، حمله به مساجد و حجاب که نه تنها پرچم افتخار زنان که مایه عزت مردان است، توطئه های متنوع و متراکم دشمن برای تضعیف مردم و نظام بود و دلیل همه تلاش دشمن این است که یک‌ نظام در عالم است که خداپرستی و پاکی را صدا می زند و این با تمدن و مکتب پوسیده آنها همخوانی ندارد. دشمن با یک مکتب قوی و مقتدر با پیام های پرمغز و معنا مواجه شده که تاب مقاومت در برابر آن را ندارد، از این رو دنبال خدشه دار کردن آن است.

وی با بیان اینکه افراد ضعیف الایمان، خودباخته و وطن فروش بلندگوی دشمن شدند، گفت: برخی ایرانی نماها در بلندگوهای خارجی خود را به دشمن فروخته اند و با ورود به میدان دشمن و طراحی های مختلف در حوزه های اجتماعی تلاش دارند انقلاب را دچار ضعف کنند. البته آنها عنکبوت هایی هستند که به تعبیر قرآن سست ترین هستند و فکر می کنند با مبانی ساخته و پرداخته خودشان می توانند به جنگ باورها و اعتقادات عمیق مردم بیایند. البته به فرموده خدا دشمن بسیار ضعیف است و متاسفانه افراد ضعیف گرفتار دام آنان می شوند و هویت خود و ملت بزرگ و سرافرازان را تضعیف می کنند.

وزیر کشور با اشاره به رویه دشمن در ادوار مختلف پس از انقلاب برای متهم کردن نظام از جمله زمان جنگ تحمیلی و فتنه ۸۸ گفت: زمانی که دولت انقلابی زنجیره های سر تعظیم فرود آوردن در مقابل دشمن را شکست، غرب این را القا می کرد که یا باید تسلیم و یا به از بین رفتن راضی شد. دولت سیزدهم این را قبول نکرد و اعتقاد بر ایستادگی و حرکت رو به پیشرفت کشور داشت. دشمن ناراحت شد و با راهبرد فشار حداکثری بر ملت ایران جلو آمد که تزویرش از بین رفت و شکست مفتضحانه ای خورد.

وحیدی با اشاره به اینکه دشمن تاب دیدن فتح سنگرهای پیشرفت توسط جمهوری اسلامی را نداشت، گفت: پس از اربعین پرشکوه ملت ایران که حضرت آقا فرمودند تا کنون چنین اربعین پرشکوهی را نداشتیم و دولت در حال اصلاحات اقتصادی بود، به بهانه فوت یک دخترخانم که همه از جمله رهبری و ریاست جمهوری از این قضیه اظهار تاسف کردند، با برنامه ریزی قبلی وارد صحنه شد و آشوب و بلوا به پا کرد.

وی افزود: دشمن در حوادث اخیر با همه ظرفیت به میدان آمد، اما از پایداری، در صحنه بودن مردم و قوت ایمان و اعتقادشان شکست خورد و اکنون به دنبال جبران شکست خود در اغتشاشات با رخنه در حوزه‌های مختلف اقتصادی کشور است.

وزیر کشور با اشاره به اینکه دشمن گمان می کرد با این نقشه می تواند جلوی حرکت‌ نظام و شروع خوب بیانیه گام دوم انقلاب را بگیرد، به صحنه آمد که به لطف خدا و توجهات حضرت فاطمه زهرا (س) نقشه هایش نقش بر آب شد.

وحیدی، هوشیاری در برابر دشمن را مهم برشمرد و تبیین دستاوردهای انقلاب را ضروری عنوان کرد.

وی در ادامه به مشکلات کشور در حوزه های اقتصادی اشاره کرد و گفت: به لطف الهی ملت ما در این عرصه نیز پیروز خواهد شد.

وزیر کشور در پایان، برگزاری چنین اجتماعات و نشست هایی را تیری بزرگ به قلب دشمن خواند و تشکیل مجالس معنوی و یادواره شهدا و یاد حضرات اهل بیت (ع) را مایه قوت قلب ها دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 76
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • . IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    55 5
    مشرق کامنتهای مردم را هم منتشر و با مردم صادق باشید! کدوم رخنه جناب اقای وزیر؟ ایشان حتما شوخی میکنند! چرا همیشه وزرای ایرانی اینقدر شوخ هستند؟؟ دولت شما دارد با دلار یعنی پول امریکا دشمن چرخ اقتصاد کشور را میگرداند و معیشت مردم را هم با همان ارز به خاک سیاه نشاند! حالا هی خرید و فروش و واردات را بر اساس دلار انجام بدهید بعد بیایید بمردم بگویید ما دلار را کنار گذاشته ایم!مردم هم کاملا کور هستند نمیبینند!...
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      3 4
      اتفاقا مشرق از معدود رسانه هاییه که همه جور نظر رو منتشر میکنه. برخلاف نشریات اصلاحاتچی که علیرغم اینکه شعار آزادی اندیشه و بیان سر میدن به شدت در انتشار نظرات مخالف سانسورگری میکنن. بعضی از اونا مثل دنیای اقتصاد و اقتصاد نیوز حتی امکان ارسال نظر نذاشتن برای نشریه شون ولی ادعای روشنفکریشون گوش فلک رو پاره میکنه...
    • US ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      5 1
      متاسفانه کامنت های مردم رو کم و زیاد میکنند
    • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      2 3
      جوانان را دریابید ــ حنای آمریکا ؛ برای بزرگسالان ایران زمین ؛ دیگه رنگ نداره ــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. ـــ از اولین آن : کودتای 28 مرداد ؛ تا آخرین آن : نارو زدن در برجام ـــ شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون جوانان را دریابید ـ اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان ؛ مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ
    • ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      نظر شما در مورد کم کاری وزرا در مورد دلار درست ولی در مورد مشرق درست نیست برای اینکه بدانید حرف من درست است کامنتی را در سایتهای زنجیره ای منتقد دولت ثبت کنید که به مذاقشان خوش نیاید (منظورم توهین نیست ) خواهید دید که بعد از چند کامنت آی پی شما را مسدود می کنند و نمی توانید داخل سایتشان بشوید حال پدر گردانندگان مشرق را بیامرزد که کامنت های مخالف را درج می کنند
  • حجت صالحی IR ۲۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    12 1
    با وارد کردن خودرو به بورس این قیمت ها را در حوزه خودرو بوجود آمده، برای اثبات میتوانید مشاهده کنید پژو 207 با 200 میلیون در بورس وارد میشود و بورس برای کشف قیمت به بازار آزاد که 500 میلیون است نگاه میکند و آنگاه کسی که 450 میلیون پیشنهاد داده، او برنده 207 نه با قیمت 200 با قیمت 450 میلون میشود، اگر همین منوال برای خودرو های وارداتی که 600 میلیون هستند با کشف قیمت اشتباه بورس از بازار آزاد که کیا ریو 5 سال کار کرد با 1میلیارد و 300 میلیون تومان به فروش میرسد و خریداران وقتی میبینند 700 میلیون در این خرید انحصاری سود دارند خودرو 600 میلیونی را 1 میلیارد و 100 از بورس خریده و 1 میلیارد تا دو میلیارد به فروش میرسانند
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      2 3
      کاملا عامدانه و برنامه ریزی شده بواسطه بورس قیمتها را نجومی کرده اند
  • قربانعلی TM ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    27 3
    خب آدمهای بالیاقت بزار رو اقتصاد جامعه کار کنه انقدر دشمنان شما سو استفاده نکنه
    • IR ۱۴:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      4 1
      با این حرفت یعنی تو این 45 سال یه با لیاقت نداشتیم که اقتصاد رو جمع کنه.البته اگه دکتر رضایی ناراحت نمیشن
  • IR ۲۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    19 5
    خوبه یک کمی فکر ملت و اقتصاد کشور بود نه اینکه فقط حرف زد .
    • US ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
      8 4
      آفتابه، لگن هفتا!شام و ناهار هیچی
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      2 2
      پدر بزرگم به اشتباه به بنی صدر میگفت بنی حرف
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    12 3
    مسئولینی که صندلی گرم ‌نرم وبا چندین هزار محافظ و بهترین غذای که اگر به برکت خون شهدای وانقلاب اسلامی نبود به انها جزئی ترین شغل را هم نمیدادند حالا تمامی حرکات انها شده سوژه معاند شده بار سنگین برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مگر بارهای بار امام خامنه ای نفرموده اند هوشیار باشید بیدار باشید دشمن از فرصت استفاده میکند شما خواب هستید که به گذرنامه علی دایی وخانواده اش با یک کلیک ممنوع الخروج بزنید تا اینکه هواپیما را در کیش بنشانید؟ حتی موضوع احتراضات از محترضان واقتشاشگران بیشتر همان هایی مقصرند که این روزها را خلق کرده اند امروز دشمن هم فهمیده که این انقلاب به برکت امام خامنه ای اقتصاد کشور را درست میکند انهایکه در صندلی سفت چسپیده اند واین باور برای شان سخت است که درکمترین زمان ممکن میتوانیم اقتصاد برتر جهان شویم محترمانه استعفاء دهند نه که عزلشان کنید
  • حمید IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    15 4
    دشمن میادقیمت خودروراچندین برابرمیکنه
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    42 9
    همانطور که اگر درقضیه ماهواره محکم می ایستادیم امروز در قضیه فضای مجازی به چه کنم چه کنم نمی افتادیم،و اگر درقضیه سگ گردانی و راهیابی سگ به خانه ها محکم می ایستادیم امروز درقضیه حجاب به چه کنم چه کنم نمی افتادیم،اگر درقضیه تبدیل ریال به دلار و سکه و طلا هم محکم نایستیم وتدبیرنکنیم در مورد این فتنه اقتصادی با راههای گوناگون از جمله افزایش سودبانکی و....درآینده شاهد ضربه های محکم تر اقتصادی نظیر اعتصابهای فلج کننده و...خواهد بود پس با تدبیر فوری و محکم باید این توطئه را خنثی کنیم
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      1 4
      اگه طرز فكر تو و طرز فكر تو رو زودتر گوش مي گرفتيم،الان به اين روز نمي افتاديم
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    15 4
    قیمت مر غ هم کار دشمن
  • IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    مردم شریف ایران
  • محمد IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 1
    خوب یاد گرفتید
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 3
    چاله ها و چاههایی که دولت بنفش 8 سال کنده بود امروز بلای جان دولت و ملت شده است
    • IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      0 0
      دقیقا
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    4 0
    اینکه بخواهیم این نابسامانی اقتصادی و این ابر تورم ثانیه ای را گردن ما آرامی بیندازیم فقط صورت مسئله را پاک می کنیم و کسی نمی پذیرد آیا تیم اقتصادی دولت هم همین نظر دارند دلار دست بانک مرکزی هست تا کارآمدی تیم اقتصادی روشن است وقتی که جراحی اقتصادی شروع شد همه اجناس ثانیه شمار بالا میره
  • منصور IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 0
    وجدانا بسه دکه
  • ارمغان IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    4 1
    دشمن نیاز به رخنه در اقتصاد ایران ندارد
  • IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    چطوری
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 0
    جناب وزیر شما به وزارت خونه بغل دستتون نگاه کنید وزیر صمت خودرو را گذاشته مزایده و هر کسی بیشترین قیمت را بده مالک خودرو هست آیا این شیوه درسته. کدام کشور اینطوری خودرو را از بفروش می‌رسونه خیلی جالبه خودرو 180 میلیونی با قیمت 400 میلیون بفروش میرسه احسنت با این نحوه اداره کشور خود وزیر صمت نمیتونه اداره کنه چرا مجلس و دولت اینقدر مراعات ایشون می‌کنه بازار دلار دست چه کسی هست. مگر دلار دست بانک مرکزی نیست ؟ خوب فردای آنروز خواهیم دید که اصناف حاضر به فروش جنس نیستند چون با این تورم ثانیه ای درب مغازه را می زنند و در خانه می نشینند چون هر روز که می گذرد در می یابد که جنس داخل مغازه براش بهتر از پول هست
  • غریبه IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 0
    کدام شکست را می فرمائید؟؟
  • جواد IR ۲۲:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    4 1
    دشمن کیه کجا هست بدین ما نابود کنیم
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    دولتی که قیمت طلا، خودرو، ارز و ... رو خودش عامدانه می بره بالا
  • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    خدایی آیا این صحبت ها را تایید می کنید؟ آیا خودرو را تو بورس اودن یا تو مزایده گذاشتند ؟ آیا دلار دست من و شماست یا بانک مرکزی. ؟
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 3
    دقیقا
  • حجت صالحی IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    5 5
    سعید محمد باید وزیر صمت شود یک جوان انقلابی را به کار بگیرد
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    10 1
    قیمت تمام شده پراید هزار دلاره اگه دلار صد هزار تومان هم باشه قیمت پراید میشه صد میلیون تومان در صورتیکه تو بازار دویست پنجاه میلیون تومانه این گران‌فروشی تقصیر آمریکاست یا تقصیر جیب مسولانیکه هرگز پر نمیشه
  • پرویز IR ۲۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    8 1
    اقتصاد داریم؟
  • همرزم هادی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    6 1
    آقای وزیر فهم ودرک مردم را بفهم کم کاری وندانم کاری خودتان را به دشمن انتقال نده
  • IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 1
    شوخی می کنید؟؟؟؟
  • محمد IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 3
    آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • عادل IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    4 4
    همه چی دشمن ،دلاردشمن،خودرو دشمن ،خانه دشمن ،اختلاس دشمن ،این دشمن کیه ،ها کیه ،بابا ما خسته شدیم
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 9
    من فقط نگاهم به نگاه امیدوارانه ی رهبری به آینده ی این کشور و نظامه و همین یک مورد دلم رو آروم میکنه
    • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      2 0
      اگه سه چهار سال بود حرف شما درست بود
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 0
    زمان روحانی اقتصاد به برجام گره خورده بود تکیه به نیروی داخلی نبود دشمن دنبال برجام بود!!!
  • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    8 0
    بزرگترین دلار دار این مملکت دولت هست ،افزایش پراید کار دشمن ،دلار دست دشمن ،پس شما بوق هستید اگه دشمن قوی هست شما ضعیفها بنشینید و با دشمن مذاکره کنید ،ما مردم که اصلا وجود خارجی نداریم
  • IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    4 1
    اقتصاد و سیاست دو عنصر وابسته به هم هستند اقتصاد وابسته به سیاست سیاست گزاران است سیاست گزاران باید از علم اقتصاد غنی باشند و بطور جامعه و مانع فکر کنند نه برای مقطعی و یا منافع جناح و وابستگان شان که از آن منافع دارندمشرق تا حدودی درد دل مردم را نتشر می‌کند که واقعا برای روشنگری مسئولان و هدایت جامعه لازمه اما متاسفانه بعضی مطبوعات هم می‌توانند اینکار را مانند مشرق و شهر خبر و .... اعمال کنند اما برای حفظ موقعیت خود و بدردسر نیفتادن و نداشتن صراحت بیان از این و......خوداری میکنند
  • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 1
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    خدا خودش این بحران ساخته شده توسط جریان نفوذ رو با شکست مواجه خواهد کرد
  • IR ۲۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    1 1
    قبول دارم که دشمن زیاد کار میکنه ولی چشم امید مردم مستصعف به دولت انقلابی است
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
      2 0
      مردم مستضعف اگه میخوان موفق باشن باید نگاهشون به خدا باشه
  • محمدکریم IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    8 1
    بعله همیشه دژمن دخالت می‌کنه.
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    7 4
    کدوم اقتصاد ؟؟؟؟ ارزش پول ما از افغانستان کمتره
  • IR ۲۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    0 0
    خدا به دولت و ملت رحم کنه.
  • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    2 0
    دوستان کمی انصاف داشته باشیم. اغلب این مسائل امروز یادگاری دولت قبل است و باید به این دلت کمک کنیم تا از این بحران عبور کنه
  • رسول IR ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۶
    3 2
    شهدا رو هم بدنام کردین
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    3 0
    مصی احتمال ۹۸ درصد با داخل در ارتباطه و عمدی شورش بی پایه و اساس راه انداخت تا مانع شورش بزرگ اقتصادی از بابت افزایش فقر و تورم و دلار شود و هم از امریکا و عربستان به قول شما پول میگیره هم از انقلاب دفاع میکند
  • تارخ IR ۰۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 1
    انگار توهم مسئولان کشور ما پایانی ندترد ، بجای توهم به رفع کاستی ها بپردازید.
  • صادق IR ۰۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    تا کی
  • مجتبی IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 4
    آقا مردم نظامو دوست دارن رهبرشونو هم دوست دارن،حضرت فاطمه نور چشم مردم ایرانه شما خودتو میزنی به اون راه برو اقتصاد و درست کن پراید ۳۰۰ میلیونی نفست از جای گرم بلند میشه ،فقط رو اعصاب ملت هستین خواهشاً هیچی نگید فقط هیچی
  • مریم IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 3
    😂
  • ایرانی🇮🇷 IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    3 3
    ریل و مسیری که ۳۰ سال پیش توسط شخص هاشمی و اصلاحیون معرفی و اجرا شد، یک شبه و یک ساله حل نخواهد شد! فساد و مافیا و لابی که در این ۳۰ سال شکل گرفت با زندان رفتن پسر هاشمی و اعدام سلطان سکه و دلار یک شبه و یک ساله حل نخواهد شد! انتخاب مردم بوده و این دولت هم انتخاب مردم است، تمرکز فعلی دولت بر بستن راه نفوذ و لابی و رانت است که حذف امضاهای طلائی در بخش مجوزهای کسب و کار نوید بخش است! کمی زمان به دولتمردان برای رفع نقاط ضعف مدیریتی، صبر و همراهی مردم، و مهیا شدن زیر ساختهای کریدوری و پالایشگاهی، روزهای خوبی را مژده میدهد با توکل بر خدا. خوشبین هستیم به اتفاقات اقتصادی و معیشتی.
  • Mohsen IR ۰۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    ب نظرتون تکراری نیس
  • من IR ۰۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    13 4
    دشمن ؟؟؟؟کدوم دشمن؟؟؟؟میشه دقیق بفرمائید دشمن چطور انقد قدرت پیدا کرده که به قدرت اول منطقه اینطور ضربه بزنه ؟؟؟؟
  • DE ۰۲:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 1
    اللهم صل علی فاطمه وابیها و بعلها و بنیها بعدد ما احاط به علمک
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    4 0
    یعنی دشمن پرایدو ازدویست تومن بسیصد تومن برده ؟
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۸
      0 0
      دوست دارن بگن
  • طبا IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 1
    ول کنید این مردم بدبخت رو !!!!
  • مهرداد IR ۰۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    13 3
    حق مطلب اینه که زار زار به حال جوانهای این مملکت گریه کنیم که دیگه نه امکان ازدواج دارن نه امکان خرید خانه،، نه حتی امکان اجاره خانه،،نه امکان خرید پراید برای مسافر کشی،،چه گناهی کردن این جوانها،، وحتی اگر کاری هم داشته باشن با پراید ۲۵۰ میلیونی چند سال چیزی نخورن تا صاحبش شوند.خود مسوولین اگر الالن جوان بودند چه میکردند واقعا ؟ ازشون یک توضیحی بخواهید که جواب بدن .ولی انگار نه انگار.ما که بار و بندیل را بستیم برای خودمون وخانوادمون گور پدر جوانها و مردم هر چی میخواد سرشون بیاد.
  • محمد IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 0
    دولتی که مسئولانش شب و روز دلار 4200 تومانی جهانگیری را مسخره می کردند، حالا چگونه دلار را به 42000 تومان رسانده و در حل مسئله هم این طور آچمز شده اند؟
  • رضا US ۰۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    4 3
    مثلاً چطوری میخواد رخنه کنه؟ اصلا رخنه در اقتصاد یعنی چی؟ مثلاً اختلاس؟ خوب ما صادر کننده درجه اول اختلاسگریم...یاد استاد اختلاسگران جناب خاوری بخیر..
  • IR ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    4 3
    آقای وزیر کم کاری خود را با واژه دشمن پوشش ندهید
  • علی IR ۰۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    4 4
    خوب سرتان را در برف کردید
  • تنها راه پیروزی اطاعت از رهبری IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    1 0
    درود بر شما
  • یکی از مردم IR ۰۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    احسنت
  • IR ۱۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    درود بر سردار
  • مصطفی IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    احسنت و درود بر شما
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    میشه مدیریت کشور رو بدین دست من؟
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    ای بابا ما فکر می کردیم ۱۳سال پیش بوده که تحریم شدیم نگو از فردا قراره تحریم بشیم.
  • مهتا IR ۲۳:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    0 0
    دشمن دشمن یعنی مملکت گل بلبله ؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس