وحیدی

وزیر کشور با اشاره به فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی روز پنجشنبه در جمع علما و روحانیون شیعه و اهل سنت خراسان جنوبی در حوزه علمیه رضوی بیرجند با اشاره به اتفاقات اخیر در کشور اظهار داشت: دشمن دید در بخش‌های مختلف، دولت و کشور رو به پیشرفت است و این پیشرفت و پیروزی به دست انقلابیون خالص برای دشمن قابل قبول نبود، به فرموده رهبر معظم انقلاب، حرکت دشمن در حوادث اخیر از سر انفعال بود.

وی گفت: احساس دشمن این است که ایران با انرژی فوق‌العاده در میدان و تاثیرگذاری، کشوری فراتر از خاورمیانه است لذا احساس می‌کند ایران با ورود به صحنه، می‌تواند معادلات جهانی را برهم بزند و در جنگ اوکراین، توانسته کفه روسیه را سنگین‌تر کند.

وزیر کشور اظهار داشت: در حوادث اخیر کشورهای مختلف از جمله آمریکا، اسرائیل، انگلیس و عربستان و بعد از اینها نیز فرانسه و آلمان وارد عمل شدند و برنامه‌ریزی کردند؛ رسانه‌های مزدور، برخی از سلبریتی‌ها و گروه‌های ضد انقلاب را نیز به کار گرفتند تا جلوی نفوذ قدرت ایران را بگیرند.

وی بیان کرد: برخی از جوانان احساساتی تحت تاثیر فضای مجازی و دروغ‌های بزرگ قرار گرفتند، برخی با آسیب‌های اجتماعی که داشتند وارد ماجرا شدند به طوری که بعضی از اینها حتی پدر و مادر خود را قبول نداشتند و برخی نیز گرفتار مسائل ضداخلاقی بودند یا دچار توهمات فضای بازی‌های اینترنتی قرار داشتند، برخی از آنها نیز آموزش دیده و سازمان‌یافته به شکل شبکه کار می‌کردند.

وحیدی گفت: اگر مسجد محله، مدرسه حفظ شود نقشه دشمن به نتیجه نمی‌رسد و موقعی باید نگران باشیم که جوانان در مسجد نباشند.

وی افزود: اینکه می‌گویند این نسل عوض شده دروغ است، البته تعداد اندکی عوض شده‌اند که باید با کار فرهنگی آنها را آگاه کنیم.

وزیر کشور اظهار داشت: دشمنان فکر می‌کردند و می‌خواستند القا کنند که اکثر جمعیت کشور در خیابان حضور دارند، این جوانانی که در اغتشاشات بودند فرزندان ما هستند و دل ما می‌سوزد که فریب دشمن را خوردند. دشمن خواست به دروغ بگوید جوانان دهه ۸۰ مخالفان نظام هستند در حالی که افتخار ما به آرمان علی‌وردی این طلبه شهید دهه ۸۰ است که با آن همه شکنجه داغ یک توهین به رهبر معظم انقلاب را بر دل آنها گذاشت.

وی با بیان اینکه شروع اعتراضات اخیر یک موضوع فرهنگی اجتماعی بود گفت: این حوادث به بهانه فوت خانم مهسا امینی شروع شد و در این ماجرا شخص رئیس جمهور تماس گرفت و تسلیت گفت: کمیته تحقیق هم تشکیل دادیم و جواب هم مشخص شد اما دشمن تلاش کرد این موضوع را تبدیل به مساله سیاسی - امنیتی کند.

وحیدی افزود: برخی افراد نام انقلاب جنسی بر اعتراضات و اغتشاشات گذاشتند چرا که عده‌ای به دنبال سلف مختلط، برداشتن حجاب و مسائلی مثل آغوش باز بودند و شعارها و هتاکی‌های منزجر کننده سر دادند.

وی گفت: واقعیت این است که این طراحی توطئه آمیز دشمن بر بستر جریان سازمان‌یافته اغتشاشگر و بعضی گروه‌های سلطنت طلب، منافق، ضد انقلاب، داعشی و برخی از جوانان فریب خورده رخ داد و برخی از حاضران و دستگیرشدگان حتی وضع مالی خوبی داشتند.

وزیر کشور اظهار داشت: نام حوادث اخیر جنبش نیست؛ سازماندهی، رهبر و شعار مشخصی هم نداشت لذا هتاکی شعار نیست برخی می‌گویند این حرکت و اعتراضات مسالمت آمیز بود در حالی که حدود ۶۰ نفر مدافع امنیت شهید شدند.

وی افزود: در یمن سه هزار و ۸۰۰ کودک شهید شدند اما هیچکدام از رسانه‌های خارجی و دیگر کشورها حرفی نزدند و ۲ یا سه نفر طبق روال قانونی و شفاف در کشور محاکمه شدند رسانه‌های خارجی جنجال بپا می‌کنند.

وحیدی گفت: اسرائیل هشت میلیون نفر جمعیت دارد و ۳۰ درصد آنها در فقر مطلق هستند اما به ما ایراد می‌گیرند.

وی تصریح کرد: در ماجرای اخیر پیچیده‌ترین و همه جانبه‌ترین حرکت‌های دشمن را علیه کشور دیدیم، تصور می‌کردند با این اقدامات نظام از بین می‌رود البته اگر این اقدام در هر جای دیگر بود آن نظام از بین می‌رفت ولی نظام ما قوی و مقتدر است.

وزیر کشور گفت: در حوادث اخیر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی با قدرت خود نشان دادند که چقدر قوی هستند، بدخواهان نظام تلاش کردند با موضوعاتی همچون عمامه پرانی ایجاد ناامنی کنند اما موفق نشدند.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ما در یک نقطه مهم تاریخی هستیم که هندسه تاریخ جهان در حال عوض شدن است و کشور ما به صورت قوی به جلو می‌رود دشمن با انواع توطئه‌ها می‌خواهد نگذارد که ما در این راه حرکت کنیم، هدف دشمن ایجاد تفرقه قومی و مذهبی است.

وحیدی با اشاره به پایان عضویت جمهوری اسلامی ایران در کمیسیون مقام زن سازمان ملل گفت: سالانه هفت هزار نفر در آمریکا به طرز فجیعی کشته می‌شوند و بعضی از آمار تا ۲۰ هزار نفر را بیان کرده‌اند همچنین ۱۵ درصد زنان در آمریکا مورد تجاوز قرار می‌گیرند حتی برده‌داری در برخی ایالت‌های آمریکا را اخیرا با رفراندوم می‌خواهند لغو کنند، با این حساب زنان در کشور ما امنیت دارند یا در آمریکا که وضعیت افتضاح است.

وی در پاسخ به سوالی درخصوص فیلترینگ گفت: پیام‌رسان‌های خارجی فیلتر شدند اما دشمن فیلترشکن‌های جدید تولید می‌کند، کارهای مختلفی انجام می‌شود که زمانبر است اما در نهایت موفق خواهیم شد.

وزیر کشور افزود: در جنگ رسانه‌ای دشمن عِده و عُده، پول و شبکه‌های زیادی دارد اما ما هم باید فعال باشیم.

وی گفت: بستر فضای مجازی رها شده اگر کنترل نشود قتل عام جوانان معصوم همه دنیا را در پی دارد، فضای مجازی مسموم اداره شده توسط جنایتکاران علیه بشریت، روح، فکر و ذهن جوانان را خراب و انسان‌ها را از هویت خالی می‌کند.

وحیدی با تاکید بر اهمیت جهاد تبیین اظهار داشت: اگر جهاد تبیین به درستی انجام نشود دچار شکاف و واماندگی خواهیم شد و بیشترین مسئولیت در عرصه تبیین بر عهده روحانیون است.

وی افزود: روحانیت نقطه شروع انقلاب و حافظ آن است و بیشترین دلسوزی، دغدغه و تلاش برای طی شدن مسیر افتخار آمیز انقلاب هم از طرف علما و روحانیون است.

وی افزود: روحانیت نقطه شروع انقلاب و حافظ آن است و بیشترین دلسوزی، دغدغه و تلاش برای طی شدن مسیر افتخار آمیز انقلاب هم از طرف علما و روحانیون است.

وزیر کشور گفت: دشمن نیز از حضور روحانیت نگران است چون تا روحانیت انقلابی و متعهد در صحنه باشد دشمن به نتیجه نمی‌رسد.

وی با بیان اینکه دشمن با روحانیت مشکل دارد افزود: از دل همین قشر امام خمینی (ره) بیرون آمد و حرکت عظیم خود را آغاز کرد، رهبر معظم انقلاب نیز انقلاب را به جلو می‌برد و رئیس جمهور هم مولود همین قشر است.

وحیدی اظهار داشت: نقطه کانونی و نقطه ممیزه قدرت ما با دیگران و نقطه کانون فرهنگی ما ولایت فقیه است که دشمن از این ناراحت است؛ ولایت فقیه اگر نباشد دشمن می‌تواند هر طور که بخواهد کشور ما را به هر طرف ببرد.

وی گفت: اگر امروز فراتر از یک قدرت منطقه‌ای عمل می‌کنیم، به خاطر قدرت ایران است و این قدرت اسلام را جلو می‌برد و دشمن می‌داند که دیر نیست که فرش زیر پای آنها کشیده شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 67
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 12
  • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    11 15
    دقیقا
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    22 19
    به امید برچیده شدن اغتشاشات که امنیت مردم وکسب وکارآنها هدف گرفته است
    • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      3 8
      بر نچیده ادامه دارد حتی یک دوربین هم نصب کوچه ها نمیکنن بگم مشرق میگه مثل امروز یا دیروز بعد هم ولش میکنن
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    28 10
    تمام مسئولین بدون فیلتر هم تلکرام دارند هم اینستاگرام هم توییتر و ...
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      2 13
      حرف الکی نزن
    • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      6 1
      راس میگه حرف الکی نزن این خودش مسئوله
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    21 4
    به جای این کارها از لحاظ رسانه خودتونو قوی کنید
    • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      29 2
      چرا سانسور کردید بقیشو که گفتم چرا باید یه سایت مدل های ساختمانی دنیا فیلتر باشه چرا باید ارزوی همه چیو به دل ادم بگذارید
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    22 4
    خیلی از کسب و کارها به این فیلترشکن ها وابسته هستند خواهشا شرایط رو درک کنید و نگذارید کاملا این شرکتها ورشکست گردند.
    • IR ۰۸:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      5 1
      خودشون حقوقشون به راهه کاری با بقیه ندارن
  • محمد IR ۲۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    30 6
    آقا در خصوص دلار و رها شدن قیمت ها چه نظری دارید ؟
    • حاجی ازجوبشور قم IR ۰۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      9 2
      هیج و هیچ
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 4
    مشرق به وهابیون گفتی شما را آدم حساب نمیکنن منم در این روزها حرفی درباره ی وهابیون نگفتم لطف کن به دادگستری بگو ارسال پیام به سایتش را درست کند من به دادگستری بگم
  • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 3
    مشرق به وهابیون گفتی شما را آدم حساب نمیکنن منم در این روزها حرفی درباره ی وهابیون نگفتم لطف کن به دادگستری بگو ارسال پیام به سایتش را درست کند من به دادگستری بگم
  • IR ۲۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    4 8
    خدا بهتون عقل بده که این همه زمان را از دست دادید بعداز ریاست جمهوری حالا به فکر افتادید
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 2
      ایشون رئیس جمهور هستن؟
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    27 3
    مسیولین جمهوری اسلامی را از پیام رسان های خارجی بیرون بیار بعد ادعا کنید فقط مردم نامحرمن خودتون هر کاری میکنید مثل بچه هاتون
    • IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      1 13
      دروغ نگو
  • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    3 0
    سایت های دادگستری در ارسال پیام خطا دارد اونو درست کن
  • هاتف IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    18 7
    جناب اقای سردار وحید، اونهایی که با سایتهای خارجی دارند کار میکنند و در آمدزایی دارند رو انقدر راحت بیکار میکنید خدا راضی میشه ؟
    • IR ۰۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      3 0
      روی طالبان رو سفید کردن
  • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    5 14
    انشاالله قطع اینترنت زمینه ای باشد
    • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 4
      سلام ان شاءالله اصله
  • محمد IR ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    7 0
    سال های سال زندگی ما رو به جای توسعه و رشد درگیر چرت و پرت هایی مثل جمع کردن ماهواره ها و ... کردن.
    • US ۲۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      چه جورى مى تونن
  • IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 0
    جالبه بنده گفتم نت قطع شه مهاجرت میکنم با اینکه انقلابیم ولی چاره ای ندارم اینو سانسور کردی الله اکبر از این همه جلال خخخ
    • IR ۰۸:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      2 3
      برادرم داره از کار بیکار میشه خرج زن و بچش رو کی بده منم دارم از غصه سکته میکنم‌ میگه شاید رفتم ترکیه نکنید با ملت این طور
  • کارشناس IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 0
    قیمت کالا ها هم رها شده باید مسدود شوند. قیمت خودرو که رم کرده.
  • کاظم IR ۰۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 0
    خب تو هم روحانی میشدی می رفتی وزیر اطلاعات می‌شدی جای اینکه وزیر کشور بشی.
  • هادی IR ۰۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 6
    خوب جمعش کنید. این ارازل واسه تابستون و لخت بیرون اومدن برنامه دارن. گفتم که نگید نمیدونستیم. بهایی جماعت داره فتنه میکنه
  • IR ۰۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    8 0
    آقای وحیدی یه سفر به آرژانتین برو
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 2
    اینکه می‌گویند این نسل عوض شده دروغ است بله بله بله کاملا دروغ است
    • IR ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      1 1
      مسئولین عوض شده اند
  • شهاب FR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 4
    برادر من مملکت تو فساد غرق شده و اختلاس و .....
  • DE ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 2
    اگر شبکه های مجازی نبود
  • Ali DE ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 24
    همین فضای مجازی مانندی اینستاگرام، منوتو، ابنترآشقال و ... بودند و هستند که جوانانی شما را شستوشوی مغزی میدهند و از آنها زامبی درست کرده اند و میکنند!به همین اندازه نیز روزنامه های زنجیره ای و افرادی مانندی زیبا کلام ها ، حجاریانها و... یعنی ستون پنجم در داخل را نباید دستکم گرفت و همانندی فصای مجازی باید بلوک گردد و اجازه تبلیغ نباید به آنها داد شود.این منشعه اپیدمی و زامبی کردنی جوانان باید هرچی سریتر بسته گردد. زمانیکه به خاطری یک عکس حاج قاسم حسابی کاربری افراد در اینستاگرام مسدود میگردد، پس چرا برای خودی اینها اجازه فعالیت در ایران داده شود؟باید هر زود تر انترنت ملی را قوی و الترناتیف های داخلی را جایگزین خداماتی انترنیتی خاریجی کرد.
    • US ۰۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 1
      ببند اون دهنت رو
  • حسین IR ۰۲:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 9
    دشمن از پیشرفت های دولت تو این چندوقت بسیار عصبانیه
  • عرفان NL ۰۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 1
    همه جای دنیادعوا سر بیشتر شدن سرعت اینترنته
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    3 2
    چرا دولت فقط برای خودش که جلوی سیاسی بگیره چرا ان زمان که اینترنت امد بذون فیلتر بود و قران دین براش مهم نبود حلا هم مهم نیست فقط سیاسی چرا پسر 14 ساله در خیابان با صدای بلند فوش جنسی رکیک بده خوب این شما ها که اینترنت اوردین فکر نکردین ممکن یک نفر فاسد و بی اخلاق بشه فکر نکردید ....و اینستاگرام حق داره عصبانی باشه ..................دو لت اینترنت در جهت انسانیت و دین برو نه سیاست و مهم این و چون هدف کلی برای انسانیت و دین و قران نیست و فقط دنیا و ساست و مادیات فقط اعتراض به اینترنت و اینستاگرام چون قانون نیست کسی که فوش رکیک بده اخراج کننددد و زندانی بزارند و اگر به نام نظام توهین بشه مهم ......................اشتباه و قطع اینترنت و محدودیت در جهت انسانیت و دین ومذهب اینترنت محدود کنیم اگر سایت فحشا اگر در کشور بسته بشه ایران نماد حقوق زنان و انسانیت در جهان میشه چون فقط ایران که این سایت ها بسته و افراد جانی و فاسدان دروغ در کشور درست نمیشه و نزاریم اگر ما که سن ما 20 الی 30 ساله این کثافت به کودکان که فهم شعور دارند برسه و اگرنه مثل نوجوانانب میشه که با صدای بلند روی موتور تهدید به تجاوز و حرف رکیک در خیابان می دهند و رسانه ملی و پهلوان باید قطع کردن سایت ها در یران اعتراض کنند روان شناس مملکت دوست داره پولدار بشه اعتراض نمی کند و افراد دروغ گو و فاسد و جانی در جمعه زیاد بشه مطب انها شلوغ بشه ............
  • DE ۰۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 5
    لطفا نهاد انقلابی جهاد سازندگی رو با همراهی روحانیت انقلابی و خردمند دوباره احیاء و راه اندازی بفرمائید تا با کمک جوانان مومن و با بصیرت الگو سازی مثبت در پهنه ایران علیه نفوذ غرب اتفاق بیفته و این الگوی سازنده جوانان جهادی دوباره عرض وجود کرده.
  • DE ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 5
    رسانه ها برای اگاهی جوانان افشاگری کنن مستندهای کوتاه و متنوعی بسازن و پخش بفرماین یعنی ازثروت های باداورده ،سفر و گردش و بخور و بپاش مفاسد اقتصادی اخلاقی ........ این معاندین ضد ایرانی یک رونمایی رسانه ای شفاف بفرمایند تا این دسته جوانان هوشیار شده و ببینن چه گرگ های شکم سیری از راه دور در اتاق فرمان خود نشستن جطور میخوان این جوانان رو قربانی اغراض پلید و شیطانی خود کنن و چه فتنه و نقشه های کثیف برای جوان ایرانی طراحی می کنن. سخنرانان متعهد و انقلابی مثل بانوی بزرگوار حضرت زینب ( س) در مجامع دانشگاهی سخنرانی و و از فریب های دشمنان ایران علیه جوانان پرده برداری کنن.
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 0
    اگر فیلترینگ کامل اینترنت بر بیاد قطعا انجام میدین
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    10 2
    مبارزه قهر امیز با علم خریت است. مانند خریت ضد برق و حمام دوش و ماهواره و ودیو. اگر ضعف و نادانی در امور کشور نباشد هر دروغی از طرف دشمن را می شود افشا نمود.
    • IR ۰۸:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      احسنت
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 15
    پیشنهاد می شود هر کسی از فیلتر شکن استفاده می کند همه خط های مبایلش را برای مدت 5 سال قطع کنید راهش هم آسان هر کسی سر کار می آید مبایلش را باید تحویل حراست دهد اگر فیلتر شکن داشت همه خطوط مبایلش را قطع کنید باید قانون تصویب کرد و با تمام قدرت بدون تعارف اجرا کرد
    • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      13 3
      کره شمالی که خیلی هم بهتون میاد
  • NL ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    5 1
    سیستم رسانه همینه داداش وحید یقول شما دشمن وارد عرصه نباشه که تفکرات خودشو غالب کنه یکی دیگه انجامش میده اینکه شما نتونستین تفکرات و اعتقادات خودتونو غالب کنین بخاطر اینه که دانششو ندارین.و وقتی مردم از عملکرد اقتصادی سیاسی شما راضی باشند بزار سگ همسایه هرچی میخاد پارس کنه.مشکل از شماست نه از دشمن.دشمن وظیفه ش دشمنیه و انجامش میده وظیفه شما چیه؟الان میگه امنیت.
  • کاظم IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 0
    احمدی نژاد می‌گفت همونی که فیلتر می کنه همونم فیلترشکن می فروشه.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 6
    اینترنت رو کاملا قطع کنید شبکه های ماهواره ای هم حذف بشن
    • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      3 3
      چشم
  • محمد IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 9
    درود بر ایشان. تحلیل های دقیق و روشن
  • IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    2 0
    تو وزیری جناب وزیر
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    10 1
    بله درست میگید برا همینه 24 ساعته توی توییتر ژست میگیرید فیلترشکن برای ما بده فقط
  • IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    12 3
    بله درست میگید برا همینه 24 ساعته توی توییتر ژست میگیرید فیلترشکن برای ما بده فقط
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    4 5
    در کنار این واجب است عدالت اقتصادی و اجتماعی و شفافیت و پاسخگویی مسولین نهادینه شود تا نسل جوان به نظام اعتماد کنند و طعمه جنگ تبلیغاتی دشمنان قرار نگیرند.
  • NL ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    9 3
    ادامه سیاست های شکست خورده.
  • علی IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    7 3
    اول یک سوزن به خودت بزن بعد یک جوالدوز به دیگری
  • hasan IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 0
    خوش آمدید
  • مهدیه IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 2
    ما مخالف این اعتراضات هستیم و معتقدیم تک به تک این افراد باید محاکمه بشن ولی با فیلتر نت ایا وجدانتون راحته که یک سریا از کار و کاسبی موندن که اکثرا هم خرده فروشن؟ کاش کمی بفکر آنها باشید کاش فکری برایشان بکنید آنها که گناهی نکرده اند.
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    1 0
    فیلتر شکن فقط برای تلگرام و .. نیست. خیلی از ابزارها و سایت ها برای ما ایرانی ها از اون سمت بسته شده برای دسترسی بهشون باید فیلتر شکن داشت.
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
    0 1
    عالی
  • FR ۰۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    5 1
    اینقدر سرعت اینترنت لعنتی را پایین نبارین .
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 1
    خیلی از کارهای کامپیوتری به اینترنت بستگی داره
  • IR ۰۸:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    7 0
    مثل این می مونه بگیم آتش باعث سوختن میشه هیچ کس حق نداره ازش استفاده کنه
  • IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    2 3
    موقعی قدرتمند هستید و ایران قوی درست میشه که بالاترین سرعت اینترنت رو داشته باشید
  • ساس IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    امسئول باید خبرساز باشد نه خبرخوان و نه خبرنگار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس