کد خبر 1449957
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۲
۱۰ هزار عملیات ضد صهیونیستی در سال ۲۰۲۲

مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، مرکز داده‌های فلسطینی معطی در گزارشی بیان کرد که در سال ۲۰۲۲ عملیات‌ها و اقدامات مقاومتی فلسطینیان در اراضی اشغالی افزایش قابل توجهی داشته است.

در این گزارش آمده است که از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از ۱۰ هزار عملیات و اقدام مقاومتی از جمله ۶۳۹ مورد تیراندازی، ۳۳ مورد حمله با سلاح سرد و ۱۳ مورد زیرگیری صهیونیست‌ها با خودرو، اتفاق افتاده است.

در عملیات‌های مقاومتی فلسطینیان در سال جاری ۲۵ صهیونیست به هلاکت رسیده و حدود ۴۲۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند که این بالاترین آمار تلفات صهیونیست‌ها از سال ۲۰۱۵ به بعد است.

بارزترین عملیات مقاومتی که لرزه بر اندام صهیونیست‌ها انداخت، عملیات انفجار دوگانه در ایستگاه‌های اتوبوس شهر قدس بود که به هلاکت یک صهیونیست و زخمی شدن ۲۲ نفر دیگر انجامید.

در سال جاری گروه‌های مقاومتی جدیدی در کرانه باختری اعلام موجودیت کردند که شاید یکی از معروف‌ترین آن‌ها گروه عرین الاسود باشد که در کرانه باختری به ویژه شهرهای نابلس و جنین علیه اشغالگران اسرائیلی می‌جنگد.

گزارش‌ها نشان می‌دهد که تلاش‌های دشمن صهیونیستی و عملیات‌های نظامی گسترده آن در کرانه باختری به هیچ وجه نتوانسته جلوی قدرت گرفتن گروه‌های مقاومت در این منطقه را بگیرد و هر روز شاهد تقویت بیشتر این گروه‌ها و حمایت‌های مردمی بیشتر از آن‌ها هستیم.

تا به امروز گروه‌های مقاومت در غزه اصلی‌ترین دغدغه و نگرانی رژیم صهیونیستی بودند اما اکنون تقویت گروه‌های مقاومت در کرانه باختری که هزاران نظامی اسرائیلی در آنجا مستقر هستند، به کابوسی وحشتناک برای صهیونیست‌ها تبدیل شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس