شجاعت خلبان برای نجات جان بیمار بدحال در جزیره خارگ

مدیر عملیات عمومی خارگ گفت: عملیات شبانه اعزام بالگرد برای نجات بیمار بدحال خارگی انجام شد.

به گزارش مشرق، عبدالمجید ستایشی مدیر عملیات عمومی خارگ اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی جزیره خارگ و نیاز مبرم اعزام یک بیمار بدحال خارگی به مرکز شهرستان، تلاش برای انتقال این بیمار بدحال با موفقیت صورت پذیرفت.

وی افزود: ساعاتی پیش و برابر اطلاعات دریافتی از بیمارستان خلیج فارس خارگ بیانگر نیاز به اعزام یک بیمار آقا با تشخیص عارضه مغزی به مدیریت عملیات عمومی خارگ اعلام شد.

مدیر عملیات عمومی خارگ تصریح کرد: بنا به دستور بخشدار ویژه و همچنین هم افزایی مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران یک فروند بالگرد با قابلیت شب‌پر توسط شرکت نفت فلات قاره خارگ در اختیار تیم اعزام بیمار قرار گرفت.

ستایشی خاطرنشان کرد: این بیمار به اضافه دو همراه طبی ساعت ۲۰و ۴۰ دقیقه امشب برای ادامه روند درمان به مرکز شهرستان اعزام شد.

وی گفت: از درایت و حس مسؤولیت پذیری خلبانان شرکت نفت فلات قاره و پرسنل فرودگاه شهدای خارگ که در این شرایط اورژانسی در کنار تیم اعزام حضور داشتند کمال تشکر و قدردانی را داریم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    12 0
    دروووووود.
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    5 9
    حالا این آقای بیمار سفارش شده کدوم آقازاده بوده؟!
    • IR ۱۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
      6 0
      امبولانس هوایی در خیلی نقاط و جاده ها برای عموم مردم فعال است
  • قشقایی IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    10 0
    پسرعموم خلبان هوانیروزه و چندین بار به مناطق صعب العبور کهکیلویه و بویراحمد جهت نجات هموطنان عزیزم مخصوصا زنان زائو اعزام شده است🇮🇷🇮🇷⚘👏🌹قطعا اجر اون فرمانده ای که دستور جابجایی این هموطن را داده پیش خدای منان محفوظه،،انسان باید در سختیهای همنوعش خودشو نشان بده🇮🇷🌹اجرتون باخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس