چهار کشته و مصدوم در پی برخورد سواری با آمبولانس در جاده زنجان - بیجار

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: برخورد رخ به رخ یک دستگاه پژو ۴۰۵ با آمبولانس در مسیر در زنجان به بیجار ۲ کشته و ۲ مصدوم بر جای گذاشت.

به گزارش مشرق، سیدقاسم موسوی ظهر امروز (۳ دی‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ظهر امروز در پی برخورد یک دستگاه خودروی سواری پژوه ۴۰۵ با یک دستگاه آمبولانس در کیلومتر ۷۵ جاده زنجان - بیجار به صورت رخ به رخ برخورد کردند، گفت: بلافاصله ۲ تیم عملیات جاده‌ای از شهرستان ایجرود به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه تعداد حادثه‌دیدگان چهار نفر بودند که متاسفانه راننده آمبولانس و پژو ۴۰۵ در دم فوت کردند که رهاسازی توسط تیم‌های عملیاتی هلال‌احمر انجام شد، ادامه داد: ۲ مصدوم حادثه نیز توسط اورژانس به مراکز درمانی استان زنجان منتقل شدند.

این مسئول با توضیح اینکه برای این عملیات یک دستگاه آمبولانس، خودروی نجات و ست هیدرولیک به‌کارگیری شد، افزود: این آمبولانس متعلق به بیمارستان شهرستان تکاب و حامل مادر باردار بود.

موسوی، زمان پایان عملیات را ساعت ۱۲:۰۵ دقیقه بیان کرد و متذکر شد: امدادرسانی با همکاری اورژانس، پلیس‌راه، راهداری، نیروی انتظامی و آتش‌نشانی انجام شد.

وی تاکید کرد: هموطنان می توانند در صورت گرفتار شدن در حوادث و بلایا در هر ساعت از شبانه‌روز با ندای امداد ۱۱۲ تماس برقرار کرده و خدمات مورد نیاز را دریافت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس