کد خبر 1448857
تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
دلخوشی استقلال به پنج سالِ بدون باخت؛ پذیرایی بدترین میزبانِ لیگ از ساپینتو

استقلال در پنج سال اخیر باختی مقابل صنعت نفت نداشته و حالا در شرایطی به مصاف این تیم می‌رود که طلایی‌پوشان تنها تیم بدون برد لیگ بیست و دوم در مسابقات خانگی به حساب می‌آیند.

به گزارش مشرق، آخرین بازی هفته‌ی سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران فردا (یکشنبه) از ساعت ۱۸ بین ۲ تیم صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی برگزار می‌شود. آبی‌پوشان تهرانی با ۲۳ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند و نماینده‌ی استان خوزستان با ۹ امتیاز در رده‌ی پانزدهم ایستاده است.

استقلال و صنعت نفت برای بیست و سومین مرتبه باید مقابل یکدیگر قرار بگیرند. تا به اینجا ۱۲ پیروزی برای تیم پایتخت‌نشین، هفت برد برای طلایی‌پوشان و سه تساوی به ثبت رسیده است. تیم تهرانی در ۹ رویارویی اخیر نمایشی فوق‌العاده داشته و با ۶ پیروزی و سه تساوی، باختی را تجربه نکرده است.

آخرین پیروزی صنعت نفت برابر استقلال به بازی رفت لیگ هفدهم (سال ۱۳۹۶) برمی‌گردد. جایی که شاگردان فراز کمالوند با تک گل کرار جاسم از روی نقطه‌ی پنالتی از سد تیم تحت هدایت علیرضا منصوریان گذشتند. پس از آن استقلال بردهای شیرین سه، چهار و پنج صفر را به دست آورد و حالا با ۱۸ گل زده و ۲ گل خورده در ۹ جدال اخیر پا به این مسابقه می‌گذارد.

استقلال در چهار بازی گذشته‌ی خود در آبادان هم باختی نداشته و به ۲ برد و ۲ تساوی دست یافته است. تیم آبادانی تنها تیم بدون پیروزی در بازی‌های خانگی لیگ بیست و دوم است. آنها با ۲ تساوی و سه باخت بدترین تیم لیگ از این حیث هستند و جالب است که شاگردان ساپینتو با چهار برد و یک تساوی، در خارج از خانه باختی را متحمل نشده‌اند و تیم سوم لیگ با ۲ بازی کمتر نسبت به تیم‌های بالاسری‌اش در مسابقات بیرون از خانه به حساب می‌آید.

صنعت نفت برای دومین هفته با هدایت اسکار تابارس به میدان خواهد رفت. آنها هفته‌ی قبل با ۲ گل از سد نساجی گذشتند تا پس از ۶ باخت و ۲ تساوی با ۲ سرمربی قبلی، رنگ برد را ببینند و از رده‌ی شانزدهم به پانزدهم بیایند. استقلال نیز در دربی پایتخت با نتیجه‌ی ۲ بر ۲ متوقف شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس