کد خبر 1449208
تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳
خبر خوب برای ساپینتو؛ ۵ روز تا رونمایی دوباره از ستاره استقلال

عارف غلامی از جمله مدافعان تیم استقلال است که در روزهای اخیر به علت مصدومیت همچنان دور از میادین مشغول انجام تمرینات اختصاصی بوده است.

به گزارش مشرق، عارف غلامی که در تعطیلات لیگ برتر دچار مصدومیت از ناحیه کشاله شده بود پس از دستیابی به بهبودی کامل شش روز پیش از دربی به تمرینات برگشت. اما این بازیکن بر اثر وارد شدن فشار بیش از حد مجدد روی ناحیه تازه بهبود یافته اش یک روز قبل از دربی دچار مصدومیت از همان ناحیه شد و مجدداً به کادر پزشکی و بدنساز تیم سپرده شد.

غلامی در طول روزهای اخیر با انجام تمرینات اختصاصی سعی کرده است تا خودش را به بازی هفته چهاردهم مقابل مس رفسنجان برساند. این بازیکن پیش از دیدار با صنعت نفت از لیست تیم خط خورد و امروز نیز در تهران مشغول انجام تمرینات اختصاصی بود.

عارف غلامی این روزها در شرایطی از ترکیب اصلی استقلال دور است که بسیاری از کارشناسان استقلالی غیبت او در خط دفاعی را به ضرر خط دفاعی تیم استقلال نمی دانند. از طرف دیگر خبر می‌رسد که ساپینتو به شدت پیگیر وضعیت مدافع محبوب خودش است و امیدوار به اینکه بتواند در بازی جمعه هفته جاری مقابل مس رفسنجان از این بازیکن در ترکیب تیمش استفاده کند.

ظاهراً وضعیت غلامی روز به روز بهتر می شود و با توجه به فاصله پنج روزه تا دیدار با مس رفسنجان به ساپینتو خبر داده اند که به بازی بعدی هم می رسد اما هنوز این موضوع از منابع رسمی باشگاه استقلال عنوان نشده است.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس