ورمزیار: استقلال باید الان خودش را به صدر برساند/ اگر درآمدزایی ممکن نیست، می‌توان از باشگاه رفت

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: باید در این باشگاه کار کرد و پول آورد، اگر درآمدزایی ممکن نیست، آدم می‌تواند برود.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص شرایط تیم استقلال پس از تساوی در دربی، اظهار داشت: استقلال در اولین بازی پس ازتعطیلات که ۲ امتیاز از دست داد، می‌توانست برنده باشد. شاید اطمینان از برد یا شاید تعویض‌های اشتباه باعث شد ۲ امتیاز از دست برود. نوع بازی بد نبود. باید بازی فردا را هم ببینیم تا بتوانیم بهتر در مورد وضعیت تیم صحبت کنیم.

وی افزود: با اینحال در خط دفاعی مشکلاتی وجود داشت. ۲ گل یک شکل خوردیم. هافبک‌های تیم در نیمه دوم بهتر شدند و خط حمله نیز عملکرد بدی نداشت. در دربی همیشه کیفیت بازی بالا نیست. برگزاری بازی پس از تعطیلات نیز مزید بر علت شد. در مجموع تیم شرایط متوسطی داشت و با انجام بازی‌های بعد می‌توان بهتر در موردش صحبت کرد. با وجود بازیکنی مثل ارسلان مطهری هم از ارسال‌ها می‌توانیم سود ببریم هم از بازی عمقی و زمینی اما نوع بازی تیم جوری بود که گل‌های استقلال روی ارسال از جناحین به دست آمد. اگر می‌خواهیم با این روند جلو برویم، بازیکنان کناری تیم برای ارسال‌ها باید بیشتر در حمله شرکت کنند.

بیشتر بخوانید:

دلخوشی استقلال به پنج سالِ بدون باخت

پیشکسوت استقلال در مورد بازی فردا مقابل صنع نفت آبادان، گفت: خیلی بازی سختی برای استقلال خواهد بود. احتمال امتیاز از دست دادن وجود دارد. برای اینکه از جمع مدعیان دور نشود باید با قدرت و برای بردن وارد زمین شود. در این شرایط حتی اگر یک امتیاز هم عقب بیفتید، استرس و دلسردی باعث سخت شدن کار تیم در نتیجه گیری می‌شود. باید در همین زمان که در کورس قرار دارند خودشان را به صدر برسانند تا در ادامه راه لیگ با اعتمار به نفس بیشتری حرکت کنند.

ورمزیار در مورد اتفاقات مدیریتی باشگاه و بدهی‌های زیاد که مشکلاتی را برای پرداخت حق و حقوق اعضای تیم به وجود آورد به طوریکه از ماجرای سپرده وام ۱۵۰ میلیاردی به عنوان میراث مدیریت قبلی نام برده می‌شود، گفت: باشگاه همیشه میراث گذشته بوده، به عنوان مثال من هنوز از گذشته طلب دارم. نمی‌دانم این میراث را به چه کسانی دادند. خودم الان نزدیک به ۶۰۰ میلیون از سال ۹۵ طلبکارم، هر که هم آمده گفته ما بدهی قبلی‌ها را دادیم و چیزی هم پرداخت نکردند.

وی افزود: باشگاه همیشه این شرایط را داشته و بار اولش نیست. قبلا این میراث بوده، قبل تر از آن هم وجود داشته است. مگر این باشگاه همیشه صفر بوده؟ هیچ وقت هم بدهی‌هایشان را ندادند. الان به خود من هم بدهکارند اما حتی زنگ نزدند صحبت کنند. چه میراثی؟ به چه کسی دادند که میراث و بدهی باقی مانده؟

ورمزیار گفت: شما وقتی نمی‌توانی وام را برگردانی خودت میراث آیندگان می‌شوی. این شرایط از قبل هم وجو د داشته است. نفرات قبلی طلب چه کسی را دادند؟ الان حدود ۱۰ سال طلب خود من را نداده‌اند. من شکایتی نکردم اما آیا باید شکایت کنم؟ در نهایت مجبور می‌شویم شکایت کنیم. سال ۹۵، ششصد میلیون طلب داشتم الان این پول چه ارزشی دارد؟ سال ۹۵ گفتند بدهی گذشته را دادیم. در هر سال همین را گفتند و در آخر هم ما متوجه نشدیم طلب ما میراث چه کسی است؟! پس باید در این باشگاه کار کرد و پول آورد. اگر درآمدزایی ممکن نیست، آدم می‌تواند برود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    0 0
    مهمه مگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۴
    0 0
    باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس