کد خبر 1448214
تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۳
دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز در اصفهان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان از دستگیری ۴ اخلالگر بازار ارز و کشف ۷ هزار دلار آمریکا از آنان در عملیات ضربتی ماموران این پلیس خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کامران ریاحی اظهار داشت: باتوجه به نوسانات شدید قیمت ارز در روزهای اخیر و سو استفاده دلالان در بی ثباتی کردن و ایجاد اخلال در بازار ارز طرح برخورد با دلالان ارزی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با هماهنگی مرجع قضائی به اجرا گذاشته شد.

وی افزود: در این طرح مأموران طی یک عملیات ضربتی موفق شدند ۴ دلال ارزی را حین انجام معامله غیرمجاز دستگیر و از این افراد بالغ بر ۷ هزار دلار آمریکا کشف کنند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه متهمان با توجه به دلایل و مدارک موجود و با توجه به قیمت گذاری‌های کذب و غیرواقعی و فعالیت گسترده در شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی به همراه پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مرجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی با هشدار به مقسدان و اخلالگران نظام اقتصادی و بازار ارز گفت: پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان به صورت شبانه روزی تحرکات بازار را مورد رصد هوشمندانه خود قرار می‌دهد و از شهروندان نیز می‌خواهیم هر گونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص این گونه جرایم را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 2
    جوک تعریف می کنی؟ با 7 هزار دلار عامل اختلال در ارز این کشور بودند؟؟؟
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    2 0
    منظور شما از اخلال گر چیه و کیه؟ بزرگترین دارنده ارز خود دولته. این خود دولته که قیمت ارز رو بالا و پایین می کنه. ارز برای دولت دقیقا مثل ی کالا هست که می تونه با فروشش بودجه مورد نیازش را تامین می کنه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس