منتظر بازسازی «ترمیناتور» باشید!

جیمز کامرون در مصاحبه‌ای تأیید کرد که مذاکراتی برای بازسازی دوباره «ترمیناتور» انجام شده است.

به گزارش مشرق به نقل از IGN، جیمز کامرون در یکی از مصاحبه‌های اخیرش فاش کرده است که در حال حاضر، یک بازسازی برای «ترمیناتور» (Terminator) به عنوان هفتمین فیلم این فرنچایز در حال بحث است، اما هنوز، هیچ جزئیاتی از آن مشخص نیست.

این کارگردان در طول حضور در پادکست اسمارت‌لس (SmartLess) در مورد تمام چیزهایی که اختراع شده است یعنی از واقعیت تا هوش مصنوعی صحبت کرد که به سرعت او را وارد موضوع ترمیناتور کرد.

کامرون اعتراف کرد که به ایده بازسازی این فرنچایز زیاد فکر کرده، اما هیچ چیزی تصمیم‌گیری نشده است، حتی اگر از قبل بداند که در چه مسیری قرار خواهد گرفت.

کامرون در حالی که در مورد موضوع فیلم‌هایش صحبت می‌کرد، برای مدت کوتاهی به هوش مصنوعی و علاقه خود به کاوش بیشتر آن روی پرده نقره‌ای روی آورد.

او گفت: «شاید بخواهم یک فیلم ترمیناتور دیگر بسازم و دوباره سعی کنم آن فرنچایز را راه‌اندازی کنم که در حال بحث هم است، اما هیچ تصمیمی قطعی نشده است ولی بیشتر از این که ربات‌های بد دیوانه را نشان دهم، بیشتر به جنبه هوش مصنوعی آن می‌پردازم.»

آخرین فیلمی که «کامرون» از فرنچایز «ترمیناتور» کارگردانی کرد، «ترمیناتور ۲: روز داوری» (Terminator ۲: Judgement Day) بود. او هیچ دخالتی در سه دنباله بعدی نداشت، اما به عنوان تهیه‌کننده در «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» (Terminator: Dark Fate) حضور داشت؛ فیلمی که به گفته او به طور معقولی از آن راضی است، اگرچه اذعان داشت که ممکن بود بدون ستاره‌های اصلی بهتر هم باشد.

او گفت: «فیلم می‌توانست با حضور «لیندا همیلتون» بهتر باشد و فکر می‌کنم با حضور «آرنولد شوارزنگر» می‌توانست زنده بماند، اما وقتی لیندا و آرنولد را در آن قرار می‌دهی و بعد، می‌دانی که لیندا حدود ۶۰ سال سن دارد و آرنولد ۷۰ ساله است، ناگهان این به ذهن آدم خطور می‌کند که این فیلم ترمیناتور برای شما نبود. حتی فیلم ترمیناتور برای پدر مخاطبان هم نبود، در اصل، فیلم ترمیناتور برای پدربزرگان مخاطبان بود.»

فیلم «ترمیناتور: سرنوشت تاریک» بیش از ۲۵۰ میلیون دلار در باکس‌آفیس جهانی فروخت، اما با بودجه ساخت ۱۸۵ میلیون دلاری، به اضافه ۸۰ تا ۱۰۰ میلیون دلار هزینه بازاریابی و توزیع جهانی، تخمین زده شد که فیلم باید نزدیک به ۴۵۰ میلیون دلار فروش داشته باشد تا هزینه‌ها جبران شود، اما این اتفاق نیفتاد و با این حال، نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مهدی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
    1 0
    یادش به خیر، سال ها قبل دوره آقای ضرغامی، ترمیناتور 4 شب چهارشنبه سوری از شبکه سه پخش شد. هنوز آن لذت و آن حس و حال مرعوب کننده فیلم را از یاد نبرده ام. به نظرم هیچ از بهترین فیلم های ترمیناتور کم ندارد ولی همیشه نادیده گرفته شده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس