واکنش کاخ سفید به حرف‌های بایدن درباره برجام

پس از انتشار ویدیوی بایدن که حدود یک ماه پیش برجام را مرده می‌خواند کاخ سفید اعلام کرد احیای توافق در حال حاضر تمرکز ما نیست.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.
  • رضا IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    3 0
    هدف از تحرمیها فقط مردم بود...تا اینقد رو ملت فسار بیارن تا خوده مردم بریزن و نظام رو چپه کنن..تقریبا به هدف رسیدن و با کمک بازویه رسانه ای خوب پیش اومدن...چرا وقتی دارن به نتیجه میرسن بیان مذاکره؟؟؟دلار چهل تومان یعنی دشمن از خوزستان عبور کرده و داره میرسه پشت درهای تهران...ولی هنوووو مسیولین ما معتقدن تحریمها اثری نداره.....جنگ اقتصادی یعنی همین...تازه خیانت داخلی ها و فسادهایی که مردم رو عاصی کرده و نظام رو بی ابرو رو بزارین در کنار تحریمها.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس