کد خبر 1446287
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۱
رئیسی

رئیس جمهور با بیان اینکه نگاه همه نیروهای انقلاب به منطقه مرزی لانو، نگاه رفع محرومیت است، گفت: امید است بتوانیم با کمک مردم و دولتمردان چهره این منطقه را عوض کنیم.

به گزارش مشرق، ابراهیم رئیسی پیش از ظهر جمعه در جمع مردم روستای مرزی لانو از توابع نهبندان بیان کرد: نگاه همه نیروهای انقلاب به این منطقه نگاه رفع محرومیت و مشکل است.

وی ادامه داد: امروز همه بسیج هستند برای اینکه مشکلات این منطقه با تلاش مردم و پیگیری و پشتیبانی دولت و برادران سپاه رفع شود.

رئیسی با بیان اینکه گروه‌های جهادی، سپاه، بخش‌های آبرسانی در این مناطق فعال هستند و روستاها را از محرومیت آب بیرون می‌آوردند، افزود: حضور روستاییان در این مناطق برای ما از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه ترک روستا ساده است اما نشستن در حاشیه شهرها مشکل ساز می‌شود، اظهار کرد: در صورتی که می‌تواند این منطقه و این روستا به عنوان یک مجموعه تولیدی و مؤثر فعال‌تر شود.

رئیس جمهور با بیان اینکه در روستاها زن و مرد به تولید مشغول هستند و از این تولید نه تنها خودشان بلکه شهرها هم بهره مند می‌شوند، گفت: امیدواریم بتوانیم با تلاش مضاعف نوجوانان و جوانان و همه بخش‌های دولت، چهره این مناطق را در مدت کوتاهی عوض کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس