کد خبر 1445948
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۱
شرط انتقال طارمی به آرسنال مشخص شد

شرط باشگاه پورتو برای حضور ستاره ایرانی‌اش در آرسنال مشخص شد.

به گزارش مشرق، رسانه پرتغالی «او جوگو» خبر داده «میکل آرتتا» سرمربی تیم آرسنال به دلیل مصدومیت «گابریل ژسوس» مهاجم برزیلی خود در جام جهانی، به‌دنبال پر کردن جای خالی اوست و به‌دنبال کشاندن «مهدی طارمی» مهاجم ایرانی تیم پورتو به شمال لندن است.

با این حال، این رسانه پرتغالی خبر داده باشگاه پورتو در نظر ندارد مهاجم تیم ملی ایران را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تیم دیگری واگذار کند و به‌دنبال تمدید قرارداد اوست.

وبگاه پرتغالی نوشته مبلغ رضایت‌نامه طارمی ۶۰ میلیون یورو است و او تا تابستان ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد. آرسنال نیز اگر قصد جذب طارمی را دارد، باید این مبلغ را بپردازد. پورتو هم اصلا مایل نیست در میانه فصل، ستاره خود را با مبلغی کمتر از آن از دست بدهد.

طارمی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، دو گل برای تیم ملی ایران در بازی مقابل انگلیس به ثمر رساند و در این فصل لیگ پرتغال هم ۶ گل برای پورتو به ثمر رسانده و ۱۳ بار هم پاس گل داده است.

این مهاجم ۳۰ ساله همچنین در لیگ قهرمان اروپا نیز پنج بار برای تیمش در مرحله گروهی گلزنی کرده و دو پاس گل نیز داده است.

پیشتر رسانه‌های خبر داده بودند تیم‌هایی نظیر چلسی و اینترمیلان نیز نسبت به جذب طارمی ابراز علاقه کرده بودند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    4 12
    طارمی ایرانی نیست عرب است
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      4 3
      هههههههه از کجا فهمیدی .....ه‍هههههههه
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      4 3
      خدا شفات بده از نوع عاجل!
    • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 1
      ای ول کی این و کشف کردی ، سرنتیپیتی
    • IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 1
      برتری به تقواست
    • IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 1
      😑😑😑
    • رضی IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 2
      نمی دونم عربه یا عجم اصلا هم مهم نیست چرا که نژاد باعث ارزشمندی یا بی ارزشی کسی نیست فقط این همه اعراب که تو این کشور هستن مگه ایرانی نیستن؟؟؟؟
    • میدو IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
      0 0
      طارمی یک جوان ایرانی اصیل و غیور و باعث افتخار ورزش یک کشور هست. نباید زود قضاوت کرد و کنیم باید عمیق تر به موضوع دقت کرد. ما نمی‌تونیم خودمون را جای کسی بزاریم چون از خیلی چیزها بی‌خبریم. بهتره تیم رو از خود بدونیم. این همون طارمی هست که با گل‌هایی که میزد باعث شادی ما میشد، یه فوتبالیست نهایت آرزویی که داره بازی در جام جهانی هست و هیچ فوتبالیستی در جهان وجود نداشته و نداره که بازی در جام جهانی رو با هیچ پول و چیز دیگه عوض کنه. حقیقتا خود ما حاضر هستیم که در یک قدمی رسیدن به هدف و نهایت آرزویهایمان که سالها برایش سختی کشیدیم، به راحتی همه را از دست دهیم ؟ به والله نه ! بهتر بود بجای اینهمه هجمه و توهین، تیم ملی را از مردم می‌دانستیم. الان به نفع کی شد؟
  • CA ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 1
    امیدوارم طارمی به اانگلستان نرود چون افت شدیدی خواهد کرد هیچ چیز یک ایرانی به یک انگلیسی شباهت نداره بهتره بره اسپانیا یا ایتالیا که فرهنگشون خیلی گرمتر از انگلیس هاست شاید هم بخاطر دشمنی که ذاتا با ایرانی ها دارند حاضرند پول کلانی هم صرف کنند ولی موفقیت هیچ ایرانی رو نبینند مانند همین بودجه ای که بی بی سی فارسی صرف اغتشاشات در ایران میکند فرهنگ گرم ایرانی هیچ شباهتی به فرهنگ یخ و منجمد اونا نداره طارمی اشتباه نکن گول اسم دهن پر کن منجمد ها رو نخور
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    1 1
    بیشتر مردم حوزه خلیج فارس از شوش و اهواز تا آبدان و بوشهر تا کیش و قسم و بندر عباس غرب هستند اما غرب و ایرانی ... مهدی طارمی هم همینطور...
  • ساناز قاضی زاده IR ۰۳:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    1 2
    درود به طارمی عزیز👍🏻🌺🥰
  • سام IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    اگه قرار باشه طارمی با رفتن به آرسنال نیمکت نشین بشه، بهتره در پورتو بمونه. الان جایگاه بسیار خوب در تیم و محبوبیت زیادی نزد مردم این شهر داره، تو آرسنال کافیه دو تا موقعیت گل رو خراب کنه، تبدیل به نیمکت نشین میشه و از طرف مطبوعات بشدت مورد انتقاد قرار میگیره. این ذات فوتبال باشگاهی در انگلیس هست. باید خیلی خوش شانس باشی تا در چند بازی اول فیکس بازی کنی و گلزنی کنی و یا پاس گل بدی، وگرنه آنقدر بازیکن با انگیزه بالا هستند که حاضر هستند حتی یک فصل رایگان برای آرسنال یا لیورپول بازی کنن تا خودی نشان دهند. طارمی باید خیلی هوشیارانه انتخاب کنه
  • امیر علی IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۱
    0 0
    وقتی در پورتو یک مهره با ارزش و شناخته شده هست، هیچ عقل سلیمی نمیگه که برای پیشترفت و آینده به لیگ انگلیس بره! چون احتمال نیمکت نشین شدنش زیاده، انگلیسیها فرصت چندانی به بازیکنهای جدید نمیدن و اگه نتونه در بازیهای اول خودی نشون بده، بسرعت نیمکت نشین میشه. الان که در شهر بندری و اقتصادی بزرگی مثل پورتو مورد احترام و علاقه همه هست و از نظر مالی هم نیاز چندانی نداره، رفتن به لیگ انگلیس یک ریسک بزرگ هست.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس