به گزارش مشرق، کانال تلگرامی فارس پلاس نوشت:

سه ماه گذشته ایران شاهد پیچیده‌ترین جنگ ترکیبی تاریخ این نوع از جنگ‌ها بوده است. جنگی که از کتک زدن نیروهای نظامی و انتظامی تا به آتش کشیدن آن‌ها، از کشتن جوانان بسیجی در کف خیابان‌ها تا حمله به خانه نیروهای نظامی و بیرون ریختن اثاث خانه آنها، از سلاح گرفتن و شلیک به سمت مردم تا شادی و هلهله پس از کشتن مردم، از مسلح شدن تجزبه‌طلبان کُرد تا کشت و کشتارهای تجزیه‌طلبان جنوب شرق را به خود دیده است.

با این حال بانیان این خشونت‌ها پس از شادی‌هایشان در فضای مجازی، وقتی با واقعیت جامعه و برخورد نگران مردم نسبت به این خشونت‌ها مثل واکنش جامعه به شهادت شهیدان آرمان علی‌وردی و روح‌الله عجمیان مواجه می‌شوند، آن را اقدامات جمهوری اسلامی برای تحریف به اصطلاح جنبش براندازی خود معرفی کرده و با جمله «کار خودشونه»، هم نفرت از افراد انقلابی را افزایش می‌دهند و هم به ادامه خشونت‌های خود بیش از گذشته می‌پردازند.

اما در روزهای اخیر و پس از اعدام دو نفر از افرادی که موجب رعب و وحشت در خیابان‌ها شدند و با سلاح سرد به مردم حمله کرده بودند و حتی یکی از آن‌ها دو بسیجی را شهید و و چهار نفر را مجروح کرد، این بار جریان برانداز که تا قبل از اجرای این احکام دیگران را تحریک به کشتن و آتش زدن نیروهای امنیتی و انتظامی و انتشار ویدئوهای آن کرده و در نهایت از آن به عنوان «خرابکاری شرافتمندانه» یاد می‌کرد حالا صدا بلند کرده و با معرفی این افراد به عنوان معترض و ورزشکار و میوه‌فروش و ... تلاش می‌کند تا جامعه را وادار به واکنش دربرابر این اعدام‌ها کند.

انگار نه انگار که تا همین چند روز پیش پس از هر جنایت و توحشی، با گفتن اینکه «کار خودشونه» و «کار نفوذی‌هاست» از آن شانه خالی می‌کردند. پس با توجه به این استدلال، به این جریان باید گفت که وقتی همه کشتارها و اقدامات تلخ چندماه گذشته کار خود حکومت بوده است، پس حالا هم حکومت مشغول مجازات نیروهای خودیست و این جریان نباید عصبانی باشد و از اجرای حکم جلوگیری کند!

از سوی دیگر، اگر همه این اقدامات رادیکال در خیابان‌ها کار خود نیروهای حکومتی است، سوال اینجاست که این جریان چرا خود را انقلابی می‌داند و اتفاقات سه ماه اخیر را انقلابی علیه جمهوری اسلامی معرفی می‌کند؟ مگر نه اینکه همه این اقدامات را مامورین نفوذی حکومتی برای بدنامی این جریان انجام داده‌اند، پس عملا این انقلابی‌های جدید دستاوردی در این سه ماه نداشته و عملا در بازی خود حکومت ایفای نقش کرده‌اند!

واقعیت اما چیز دیگریست!

آن زمان که سلبریتی‌های بی‌صرفه و رهبران متعدد و پرشماری که حتی نمی‌توانند برای چند دقیقه یکدیگر را تحمل کنند، چه رسد به آنکه انقلاب واحدی کنند، جوانان این خاک را تحریک می‌کردند که بزنید و بکشید و تکه تکه کنید، این گروه کف خیابانی باید به این فکر می‌کرد که رهبران خارج‌نشینش هر جرمی که آن‌ها در خیابان مرتکب می‌شوند را برای خود فاکتور می‌کنند و چک‌های پر از صفر را از سرویس‌های اطلاعاتی دشمن نقد می‌کنند، ولی اینجا و داخل کشور، این جوانان هیجان‌زده هستند که باید هزینه‌ی سنگین جرم خود را متحمل شوند چ یا به سوی مرگ بروند و یا برای همه عمر پرونده‌دار و از بخشی از امکانات کشور محروم شوند.

سوال پایانی اینجاست حالا که وقت دادگاه و اجرای احکام جوانانی شده که به تحریک دشمنان فاکتوری این خاک، خشونت‌های کم‌نظیری مرتکب شدند، سلبریتی‌های داخلی بی‌هنر و آن مثلا رهبران انقلابی خارج‌نشین کجا هستند تا زخمی که بر گرده این جوانان زده شد را درمان کنند؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 31
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    29 4
    سلبریتیهاباییدخسارت بدن
    • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      19 1
      فقط بپا معاف از مالیات نشن :)))))
    • FR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      جالب اینجاست بعضی از خواننده ها مردم رو تحریک کردن بیان وسط حالا وزیر ارشاد عوض محاکمه اینا داره التماس میکنه بیایید کنسرت بذارین
    • عبدالله مومن IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      روسای میلیاردر افساداتی و نوچه های آنان در بخش هنر و غیره.... بانک خوبی برای پرداخت خسارت به کشور اند. پس تا دیر نشده و فرار نکرده اند آنها را پیاده کنید تا ازین به بعد. هیچ گرین کارتی ای. جرئت اجرای نمایشنامه های شیطان بزرگ و اسقاطیل و آل وحوش را در کشور ما نکند !!!
    • ایرانی IR ۰۸:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      1 0
      اموال اصلاح طلبا از جمله رفسنجانی ها و خاتمی ها و سه بلیطی ها رو باید مصادره کنن و تمام حسابهاشون رو هم مسدود کنن و از تمام حقوق شهروندی هم کنار بگذارن و اجازه کار کردن هم بهشون ندن تا گورشون رو گم کنن و از این خاک مقدس برن بیرون
    • IR ۱۱:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
      0 1
      اولین اولویت امنیت ملی ایران : آگاه نمودن جوانان و مخصوصاً دانشجویان و دانش آموزان از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ ـــ مردم ایران(بزرگسالان) دیگه آنقدر در تاریخ خود با شگرد آمریکا و انگلیس آشنا شدند که دیگه فریب نمی خورند. شگرد اصلی آمریکا : (گنجشک را رنگ میکنه جای قناری میفروشه) . اما اکنون آگاهی بخشی برای جوانان ؛ مهمترین اولویت جهاد تبیین می باشد .جهاد تبیین شورای انقلاب فرهنگی ، صدا و سیما ، وزارت فرهنگ و ارشاد ،آموزش و پرورش و همه پدر و مادر ها عبارت است از : آگاه نمودن جوانان ما و مخصوصاً دانشجویان ، از شگرد ها و شعبده بازی های آمریکا در طول تاریخ .
  • حسن IR ۱۵:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    18 2
    الان موقع برخورد اساسی و سخت با سلبریتی های حرف مفت زن فرارسیده تا حساب کار بیاد دستشون
    • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      4 3
      دیدن نمیشه ، که انجام ندادن . اگه میشد از شما زرنگتر بودن .
    • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 11
      ازچین خسارتها رو بگیرید . اگر میتونید .
    • ح IR ۱۹:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      2 0
      نظرت چیه قبلش بحرین و آرارات و هیرمند رو پس بگیریم؟؟ بعدش میریم سراغ چین!! به ترتیب تاریخ نظرت چیه؟؟
    • IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
      0 0
      کی بود نوشت نمی شه مگه شهر هرته هرچیزی به زمان خودش ،هرحرف دروغ فتنه ای هزینه ای دارد که باید پرداخته شود .این که اصلاحات علی کریمی رو علم کنند یا اون یکی رو بفرستند من وتو واسشون فعالیت کنه .باید یه راهکاری باشد واسه گندکاریاشون
  • سید فروزان CH ۱۵:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    10 2
    خسارات بوجود آمده در اغتشاشات را باید از سلبریتیهای محرک اغتشاش چون علی دایی و از اصلاح طلبان غربکدا چون پزشکیان و کرباسچی و خاتمی و دیگر بوقچیهای این طیف با مصادره اموال آنها گرفت در مورد علی کریمی کوتاهی انحام شد و اموالش را تبدیل و فرار کرد ، نگذاریم دیکران هم فرار کنند با انتقال دارایی خود ‌ همچنین سلب تابیعت این افراد در صورت فرار از مملکت علی کریمی با پاسپورت ایرانی ویزای امریکا را گرفته تا در آنجا فعالیت خود را چند برابر کند علیه کشور و نظام
  • ح IR ۱۵:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 2
    گرچه قصاص این اغتشاشگران حق اولیای دم و دستگاه قضایی است اما نباید به اینجا ختم شود باید امثال کریمی و دایی و همه محرک های آن اعدام شوند تا شاهد چنین وضعیتی نباشیم!! ای کاش حداقل برای ظاهر هم که شده تو تظاهراتتون شعارهای اقتصادی می‌دادید و از کانادا خواستار برگشتن خاوری می‌شدید ولی خب قبول دارم اختلاط یه چیز دیگه است!! (کنایه واضحی زدم مشرق انتشار بده)
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      3 4
      اگر قول میدید ، اشوب نمیشه ، انجام بدید . مشکل اینه .
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 2
      نسل جوون خاوری رو نمیشناسن . اونچه میخوان همونی بود که به زبون میگن .
    • IR ۲۱:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      کسی که کنایه زده اگر آشوب نمیشه انجام بدید، باید عرض کنم خدمت بی سعادت تو که هاشمی و احمدی نژاد رد صلاحیت شدند و ما از چیزی نترسیدیم، برادر روحانی و جهانگیری، مهدی هاشمی، رحیمی، ابطحی و...... زندانی شدند آب از آب تکان نخورد
  • ح IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    5 1
    راستی طرف قرار بوده فرار کنه ترکیه و کلی هم پول گرفته!! شما تو شهرتون نمیدونم به افرادی که پول میگیرن آدم بکشن چی میگید؟؟ ولی ما میگیم "مزدور"
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      1 1
      مرز کشور هم شده کویر لوت
    • ح IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 0
      داری ماله یک قاتل رو میکشی؟؟ که خودش اعتراف کرده و مدارکی مبنی بر قتل و هماهنگی برای فرارش بوده؟؟ خب من پیشنهاد میکنم اول برو کلانتری محلتون و امضا بده که پلیس هیچ مسئولیتی در قبال تو نداره و اگر تو یا خانوادت آسیب دیدید یا به قتل رسیدید قاتل اعدام نشه!!
  • IR ۱۶:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    هزینه آسیبهای اعتراصات جورج فلوید در امریکا ، یا جلیقه زردهای فرانسه در فرانسه ، ایران بپرسه که انریکا و فرانسه چجور هزینه ها رو جبران کردن.
  • پ IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    3 5
    هزینش رو همه ما مردم بدبخت میدیم با همین افزایش قیمت دلار و تورمی که دولت ایجاد میکنه. الان تو همین مدت کوتاه دلار رو کردن ۳۸. باز هم میبرن بالاتر و از جیب ما میدزدن که جبران خسارت بشه
    • IR ۱۷:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
      0 1
      دلار رو دولت گرون می کنه؟ پس تحریمای فلج کننده آمریکا هویجه؟
  • IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    بخشی از کیفر اعتشاشگران هم می تواند اخذ خسارات مالی ومادی وارد شده به مردم ونهذدهای دولتی وعمومی باشد چرا خبری از نقره داغ اغتشاگران نیست
  • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    سلبریتی
  • DE ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اصلاحطلبا
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    باید غربیها بدهند
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
    0 0
    دقیقا
  • US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی قلدر حکومت جلوی دهن چینی ها رو میگ فت.فقط زورش به مردم خودش رسیده
  • US ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    خیلی قلدر حکومت جلوی دهن چینی ها رو میگ فت.فقط زورش به مردم خودش رسیده
  • IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    قانون فقط برای مردم عادیه نتیجه اینه که سلبریتی شاخ و شونه میکشه
  • DE ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
    0 0
    اموال سلبریتی هایی که به مردم ایران خیانت میکنن و جاده صاف کن تجزیه طلب ها و معاندین ایران هستند لطفا مصادره بشه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس