وزارت اطلاعات یک شبکه جاسوسی و خرابکاری را منهدم کرد

وزارت اطلاعات یک شبکه جاسوسی و خرابکاری را که قصد داشت با ایجاد شرکت‌های پوششی و بازاریابی امنیتی در صنایع دفاعی ایران خرابکاری کند، شناسایی و بازداشت کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 22
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۲۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    11 3
    وزارت اطلاعات چرا ترورها و همدستی و فرار سلبریتی ها رو تشخیص نمی داد؟! از جمله فروش اموال علی کریمی و فرخ نژاد و ...؟!!
    • IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
      0 0
      پس چرا تشخیص داد؟
  • سورنا سردار ایران زمین 🇮🇷 NL ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۷
    17 1
    آفرین بر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی ایران زمین و وزارت اطلاعات میهن اسلامی که جاسوسان ، فریب خوردگان ، خائنین و خود فروشان داخلی را شناسایی و دستگیر می کنند.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    0 0
    درود و سپاس از تلاشهای بدون وقفه نیروهای همیشه بیدار و هوشیار عزیز امنیتی که به موقع و سربزنگاه بر سر بدخواهان و دشمنان و خائنان وطنفروش چون عقاب نازل میشن و نقشه های شومشان را نقش بر آب میکنند. خداوند رحمان نگهدارتان باشد.
  • علی افصحی IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
    3 1
    سربازان گمنام امام زمان و این مجاهدان بی ادعا در شیوه برخورد هرگز خود را با موارد ریز چون چند سلبریتی مفنگی متمرکز نمی کند چرا که بسباری از این سلبریتی ها چون م. ک. و ن. ص . و.....افتخارمی کنند که در خدمت سربازان گمنام باشند و خدایی خدمات ارزنده ای را ارائه می دهند. سربازان گمنام امام زمان با فرمانی که از نائب امام زمان دارند اولویت برخورد را در هر شرایطی متناسب با آن تنظیم می کنند.اولویت ها به معنای چشم پوشی از سایر کیس ها نیست همه رصد می شوند اما اولویت برخورد مثلا در شرایطی چون آن چه که در گزارش آمده فعالیت های سفید سازمان های جاسوسی با پوشش تأمین نیازهای شرکت های دانش بنیان و...است این مجاهدان خاموش با حوصله و صبر مثال زدنی هر کیسی را طی زمان فابل توجهی که طی آن همه زوایایش قابل تبیین می شود، مورد رصد قرارداده و سپس تحت ضربه قرار می دهند. ما به داشتن ساختار تشکیلاتی سازمان های امنیتی که هر یکح تحت نظر مجتهدی است افتخار می کنیم. سازمان هایی که پاکی حداکثری در برابر وساوس شیاطین داشته و کارنامه بسیار درخشانی در طهارت نفس دارند. سلامتی و موفقیت همه سربازان گمنام امام زمان صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس