کد خبر 1445863
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۶
محسن منصوری

محسن منصوری روز چهارشنبه در حاشیه هیات دولت به خبرنگاران گفت: رییس جمهور و اعضای هیات دولت به مدت دو روز به استان خراسان جنوبی سفر می‌کند و این آغاز دور دوم سفرهای استانی است.

به گزارش مشرق، معاون اجرایی رییس جمهور در آستانه دور دوم سفرهای استانی دولت که از ۲۴ آذرماه و با سفر به خراسان جنوبی آغاز می شود، از اتصال این استان به عنوان استان سبز به شبکه گازرسانی کشور خبر داد.

معاون اجرایی رییس جمهور در تشریح جزییات نخستین سفر استانی رییس جمهور در دور دوم گفت: رییس جمهور در سه جلسه کارشناسی و تخصصی نظرات نخبگان فرهنگی و اجتماعی را خواهد شنید سپس در شورای برنامه ریزی و توسعه استان حضور می یابد ‌و در نشست فرصت های سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی استان شرکت می کند.

وی ادامه داد: در این سفر ملاقات های مردمی در دو شهرستان بیرجند و نهبندان داریم و طرح های مهم اقتصادی هم‌ گشایش می شود که مهمترین آن فولاد آهن اسفنجی قائن است که بیش از ۴۵۰ نفر شغل مستقیم و ۲۰۰۰ شغل غیر مستقیم ایجاد می شود.

معاون اجرایی رییس جمهور گفت: طرح مهم دیگر تصفیه خانه ‌و مجموعه فاضلاب شهرستان بیرجند است که ۲۴ میلیون یورو سرمایه گذاری شده و از مطالبات قدیمی ونیازهای ضروری مرکز استان بوده است و در مجموعه کویرتایر خط نوین لاستیک و محصولات استراتژیک در صنایع سنگین راه اندازی می شود.

منصوری گفت: در مجموع حد فاصل دو سفر رییس جمهور به این استان در تعهدات جلوتر هستیم در سفر اول ۵ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان مصوب اجرایی داشتیم که امروز بیش از ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد تومان از تعهدات عملی شده است و جلوتر از تعهدات هستیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس