بازی استقلال و پرسپولیس از حالت عادی خارج است/ کیفیت بالا نیست

کارشناس فوتبال با بیان اینکه دربی باید قبل از جام جهانی برگزار می‌شد گفت: این دیدار با توجه به تعطیلات یک ماهه لیگ، کیفیت بالایی نخواهد داشت.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص شروع دوباره لیگ و دربی ۹۹ گفت: این دیدار حساس برای اینکه جذابیت بیشتری داشته باشد اگر قبل از جام جهانی برگزار می‌شد بهتر بود. این وقفه طولانی باعث خواهد شد تا دربی ۹۹ کیفیت بالایی نداشته باشد. تیم‌ها شرایط قبل از جام جهانی را ندارند اگر چه تمرینات خوبی انجام داده اند، بازی‌های تدارکاتی برگزار کرده اند اما چون در کوران مسابقات نبوده اند حالت ابتدای فصل را پیدا می‌کند و تیم‌های نمی‌توانند بازی با کیفیتی را برگزار کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات مدیریتی بوجود آمده به سود آبی پوشان خواهد بود یا خیر گفت: حدود یک سال و اندی است که اصلاً به باشگاه نرفته ام. متأسفانه کسانی در باشگاه بودند که نمی‌توان اسم ورزشی بر روی آنها گذاشت. فتح الله زاده مدیر باسابقه ای در استقلال است. او چندین بار از استقلال رفته و دوباره برگشته است. البته این بار هم به اعتقاد من نباید عجله می‌کرد. توقعات از او بالا رفته و حالا باید تمام تلاشش را انجام دهد تا بتواند مشکلات استقلال را برطرف کند. اصلی ترین معضل آبی‌ها همیشه مسائل مالی بوده و فتح الله زاده باید حداقل تا قبل از دربی تا حدودی این مشکلات را برطرف کند.

بیشتر بخوانید:

هافبک‌ها تعیین کننده نتیجه دربی هستند

ورمزیار ارزیابی خود را از این دیدار این گونه بیان کرد: فکر می‌کنم باشگاه استقلال با توجه به اینکه ملی پوش کمتری در تیم ملی داشته تمرینات بهتری انجام داده. آنها توانسته اند با چند بازی تدارکاتی به هماهنگی بیشتری برسند. ابوالفضل جلالی کمتر به بازی گرفته شد. حسین حسینی شرایط روحی خوبی دارد و روزبه چشمی با گل حساسی که برابر ولز زد او هم از لحاظ روحی وضعیت مطلوبی دارد ضمن اینکه تمامی نفرات در اختیار ساپینتو بودند و این یک خبر خوش برای او بوده است و حالا او می‌تواند با توجه به این فاکتورهایی که دارد عملکرد موفقی در این دیدار داشته باشد.

کارشناس فوتبال در خصوص انتقاداتی که از ساپینتو به دلیل استفاده نکردن از چند بازیکن گرفته می‌شود گفت: همیشه حق با سرمربی است مگر اینکه خلاف آن ثابت شود. ما در تمرینات نیستیم و نمی‌دانیم بازیکنان در چه شرایطی قرار دارند. به عنوان نمونه باید راجع به حردانی صحبت کنم. او اوایل فصل آماده نبود. با اینکه ملی پوش بود اما در باشگاه نیمکت نشین شد و این کمی تعجب برانگیز بود البته این بازیکن در چند دیدار نمایش خوبی داشت اما اینکه سرمربی تیم چرا از او و برخی بازیکنان دیگر استفاده نمی‌کند باید پاسخگوی هواداران و اصحاب رسانه باشد اما در مجموع هیچ مربی ای نیست که از بهترین‌هایش استفاده نکند.

وی در پاسخ به این پرسش که چه نتیجه‌ای را برای دربی ۹۹ پیش بینی می‌کنید گفت: فوتبال همیشه شگفتی‌های خاص خودش را دارد. چه کسی فکر می‌کرد مراکش به کرواسی تا نیمه نهایی در جام جهانی پیش بیایند. استقلال و پرسپولیس هم به دنبال برد هستند. پیش بینی این بازی بسیار سخت است اما امیدوارم برنده این دیدار آبی پوشان باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس