سازمان اطلاعات فراجا: عوامل ۸۷ مورد سنگ‌پرانی و ۲۰ مورد تیراندازی دستگیر شدند

سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه ای از دستگیری تعدادی از مخلان نظم و امنیت در جاده‌ها خبر داد.

به گزارش مشرق، سازمان اطلاعات فراجا در اطلاعیه‌ای از دستگیری عده‌ای از مخلان نظم و امنیت که اقدام به سنگ‌پرانی و تیراندازی به سمت کامیون‌ های درحال تردد در جاده‌ها می کردند، خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است:

امروز دشمنان و ضدانقلاب با توطئه‌چینی و آتش‌افروزی و همچنین هدف قرار دادن امنیت عمومی مردم به دنبال ایجاد ناامنی و آشوب در کشور هستند؛ یکی از توطئه های اخیر معاندان در راستای خدشه‌دار کردن امنیت و آرامش مردم، ایجاد چالش و ناامنی برای قشر زحمت‌کش کامیون‌داران در سطح جاده‌ها بود که این توطئه خبیثانه و پوشالی توسط سازمان اطلاعات فراجا به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت.

در ادامه این اطلاعیه آمده است؛ با اشراف اطلاعاتی و اقدام عملیاتی، عاملان ۸۷ مورد سنگ‌پرانی و ۲۰ مورد تیراندازی به سمت کامیون‌های در حال تردد در محورهای مواصلاتی توسط سازمان اطلاعات فراجا و با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در راستای تامین امنیت جاده‌های کشور شناسایی و دستگیر شدند.

در این اطلاعیه آمده است: با تلاش شبانه روزی مأموران جان برکف انتظامی و همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط، کلیه تحرکات دشمنان در رصد و اشراف اطلاعاتی سازمان اطلاعات فراجا و سایر دستگاه‌های امنیتی قرار دارد و با اشراف اطلاعاتی و اقدامات قاطع انتظامی، امنیت کامل در جاده‌ها برقرار است.

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و سازمان اطلاعات فراجا با همکاری مردم و سایر همکاران خود در مجموعه انتظامی و سایر دستگاه‌ها در راستای برخورد با مخلان نظم و امنیت در ابعاد مختلف با تمام توان و ظرفیت در میدان حضور دارد و در برخورد با آنها هیچگونه مماشاتی نخواهد داشت .

در پایان از ملت عزیز درخواست می شود اطلاعات، اخبار و اقدامات غیرقانونی را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند و سازمان اطلاعات فراجا با شماره پیامکی ۱۱۰۳۲۲، آدرس وب سایت:aminemardom.police.ir و در پیام رسان ایتا به نشانی admin_safa@ آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس