کد خبر 1445222
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۵
دستگیری ۱۱ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودروها در گلستان

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری ۱۱ نفر از عاملان سنگ پرانی به خودروها در محورهای مواصلاتی شرق استان خبرداد.

به گزارش مشرق، سردار محمدسعید فاضل دادگر ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: برابر اعلام مرکز فوریت‌های پلیس، مبنی بر سنگ پرانی به خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی کمربندی شهرستان علی آبادکتول و محور گالیکش به جنگل گلستان و ایجاد خسارت به اموال مردم، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان های علی آبادکتول و گالیکش قرار گرفت.

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه محورهای استان گلستان به لحاظ تردد خودروهای سبک و سنگین از اهمیت ویژه ای برخوردار هستند، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی ماموران انتظامی و پس از هماهنگی با مراجع قضائی، پنج نفر از عاملان سنگ پرانی در شهرستان علی آبادکتول و تعداد ۶ نفر هم در شهرستان گالیکش که اقدام به سنگ پرانی به سمت خودروهای عبوری در این محورها می کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در تحقیقات به عمل آمده متهمان از اعمال خود ابراز پشیمانی کردند، بیان کرد: متهمان به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

فاضل دادگر بیان کرد: برخورد با مخلان نظم و امنیت و برهم زنندگان امنیت مردم در دستورکار پلیس قرار دارد و برابر قانون با آنان قاطعانه برخورد می کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۱
    2 0
    این بیشرفها رو بزارید زیر چرخ ماشینهای جاده و لهشون کنید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس