کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» با ویراست جدید منتشر شد

کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» با موضوع بررسی أصلی‌ترین رسالت هیئات مذهبی و وظایف خطباء و مادحین أهل‌بیت (ع) با تکیه بر «روایات اهل‌بیت (ع)» و «فرمایشات امامین انقلاب اسلامی» منتشر شد.

به گزارش مشرق، کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» با موضوع بررسی أصلی‌ترین رسالت هیئات مذهبی و وظایف خطباء و مادحین أهل‌بیت (ع) با تکیه بر «روایات اهل‌بیت (ع)» و «فرمایشات امامین انقلاب اسلامی» توسط انتشارات دانشکده اصول دین قم منتشر شد.

هیئت نشان داد مأوای طهارت و تعالی است که در پرتو آن، تربیت عظیم شیعی در بستر آن ممکن است و نتیجه آن گره گشایی بسیاری از مشکلات و پیچیدگی‌ها در دوران فتنه‎‌خیز آخرالزمان است.

هدایت امامین انقلاب و نقشه راهشان در رسیدن به یک هیئت تراز ولایت و انقلاب جهانی ولی‌الله الاعظم برترین طریق ممکن و پیش روی ماست تا در این صراط مستقیم با محوریت قرآن و عترت رضایت ولی امر خویش حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه را جلب کنیم؛ ان‌شاءالله.

کتاب «هیئت، کانون جهاد تبیین» به فضل الهی، نقشه راهی است تا هرچه بیشتر علاقمندان و تشنگان معرفت را با ابعاد و عظمت این ظرفیت مقدس و بی‌نظیر آشنا ساخته و ارکان منبری، مداحی، مستمع، خادمین و مدیران این مواکب نور را از نعمت الهی ولایت، بیش از پیش بهره‌مند سازد.

ویراست جدید این کتاب با اضافه شدن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در سال‌های اخیر و همچنین بررسی، پژوهش و تکمیل مباحث ویراست قبل، مشتمل بر هشت فصل و دربردارنده، مفهوم هیئت و تاریخچه‎ی آن، اهدافی که از برپایی مجالس ذکر باید دنبال شود و کارکردهای مورد انتظار هیئات مذهبی و از همه مهمتر، رسالت اصلی و فلسفه وجودی هیئت تراز انقلابی در جامعه، یعنی جهاد تبیین است. اصول هیئت‌داری و مدیریت مجلس اهل‌بیت علیهم‌السلام و آسیب‌شناسی محافل مذهبی از دیگر بخش‌های این اثر می‌باشد. واعظان، مداحان و مستمعان که جزو ارکان تشکیل‌دهنده‏ی هیئات مذهبی هستند، دارای وظایفی نسبت به خود، جامعه، شریعت الهی، انقلاب اسلامی و… می‌باشند که در این کتاب به صورت مبسوط به آن پرداخته شده تا چراغ راهی برای این عزیزان در پیمودن چنین راه مقدسی باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس