کد خبر 1445436
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۱

به گزارش مشرق، مهدی محمدی تحلیل‌گر مسائل سیاسی طی توئیتی نوشت:

یک بازی فکری: تا اینجا تئوری حقوقی- اخلاقی براندازان اینگونه قابل خلاصه سازی است: ارتکاب جرم و خشونت توسط یک برانداز اخلاقی و مشروع، و مجازات هر نوع جرم از جانب نظام حاکم، خشونت است. برانداز اجازه دارد در مقابل مجازات دست به خشونت بزند ولی نظام در مقابل خشونت حق مجازات ندارد.

حالا همین تئوری را در دولت براندازان پیاده سازی کنید و ببینید نتیجه چه جنگل خطرناکی از آب در خواهد آمد! جالب این است که براندازان مطابق نظام حقوقی- اخلاقی فعلی خود نمی توانند کسانی را که در دولت خود آنها تصمیم به براندازی دارند، اخلاقا یا قانونا منع کنند. می توانند؟!

چه جنگل خطرناکی است این دولت براندازان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    7 6
    قیمت افسار گسیخته دلار و طلا را دریابید. همه اجناس به بهانه گرانی این دو گران می شود. اگه نتونید کاری بکنید، اغتشاشات این بار با بهانه گرانی و ناکارآمدی دولت رئیسی شروع خواهد شد. اصلاح طلبان مدام بر این طبل می کوبند. دستهایی در کار است تا آرامش در این کشور نباشد. دستهای پشت پرده را پیدا کنید و رسما به عنوان محارب و مفسد اقتصادی اعدام نمایید.
    • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      3 1
      چوپان وسط بیابون هم میدونه که گرون کردن دلار و طلا کار ایادی عربستان و امارات هست. یا لوله های انتقال نفت اینهارو با موشک بزنید یا یکطرفه دنبال «اخوت اسلامی موهوم» بروید .صدمه ای که عربستان به اسلام و مسلمین زده اسرائیل نزده. اگر پارسال ایادی عربستان در شمال رو اعدام کرده بودین قیمت برنج از 30 به 130 نمی رسید (1 کیلو نشاسته معادل قیمت 2 کیلو پروتئین مرغ!!)
    • فراموش شده IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
      1 2
      نکته همینه. وضع معیشت مردم رو درست کنید. آتش رو زیر خاکستر نذارید. نشه که دوباره چند وقت دیگه این کفتار ها بیوفتن به جون ملت. مسکن، دلار، سکه، خودرو همش دوباره رفت بالا!!!!!!!! سامانه املاک رو راه بندازید.
  • IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    اینها عده ای مزدور هستند
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 1
    نشریات و سایت های پیاده نظام و سرمایه های اسراییل در ایران را پلمپ و نابود کنید و خودشان را هم دسته جمعی به یک روستای دور افتاده بدون امکانات ارتباطی تبعید کنید مردم و مملکت یک نفس راحت میکشند و همه چی گل و بلبل میشه
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    1 0
    تئوری کجا بود باو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس