مدیر حوزه های علمیه در منزل طلبه شهید « حسن مختارزاده» حضور یافت

آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» شهادت این طلبه بسیجی را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش مشرق، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه پیش از ظهر دوشنبه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «حسن مختارزاده» با خانواده این طلبه شهید دیدار و گفتگو کرد.

آیت الله اعرافی ضمن تبریک و تسلیت شهادت حسن مختارزاده به پدر و مادر این شهید، شهادت را افتخاری الهی برشمرد و برای آنان آرزوی صبر و اجر از خداوند متعال مسئلت کرد.

پدر شهید مختارزاده نیز در این دیدار به نحوه شهادت فرزندش اشاره کرد و اظهار داشت: ما دو فرزند پسر داریم که این دو برادر در حوزه علمیه مشغول به تحصیل بودند و قرار گرفتن آنان در این مسیر نیز به دلیل آن بوده که آنها در خانواده‌ای بزرگ شدند که پدربزرگ و عموی آنان در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیده و درس ایثار و شهادت را از آنان آموختند و در نهایت در مسیر دفاع از انقلاب اسلامی به شهادت رسید.

وی افزود: این شهید ۲۲ روز بعد از حادثه‌ای که در مسیر بازگشت از تجمع اغتشاشگران برایش رخ داد در بیمارستان بستری بود و به دلیل شدت آسیب وارده به شهادت رسید.

حضور  آیت الله اعرافی در منزل طلبه شهید مختارزاده + عکس

مراسم تشییع شهید مختار زاده نیز امروز دوشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ از مصلای قدس واقع در میدان جانبازان قم به سمت حرم مطهر بانوی کرامت برگزار خواهد شد.

پس از اقامه نماز بر پیکر این شهید توسط آیت الله عابدی از اساتید حوزه علمیه قم پیکر این شهید در مقبره الشهدا واقع در صحن امام رضا (ع) حرم مطهر و در جوار مزار شهید شهروز مظفری نیا از همرزمان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تدفین خواهد شد.

مراسم سوگواری به مناسبت شب اول شهادت این طلبه بسیجی، امشب بعد از نماز مغرب و عشا در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

شهید حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم بود که به صورت خودجوش از سال ۱۳۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول‌الله (ص) حضور داشت.

این شهید، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین استان قم بود که به دلیل مصدومیت توسط اغتشاشگران در بیمارستان بقیة الله (عج) تهران در حالت کما بستری بود که سرانجام روز جمعه ۱۸ آذر بعد از ۲۲ روز بستری به درجه شهادت نائل آمد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس