کد خبر 1445026
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۷
برد مهم پونفرادینا با کلین‌شیت عابدزاده (عکس)

تیم پونفرادینا اسپانیا در حضور امیر عابدزاده به برد مهمی رسید.

به گزارش مشرق، از هفته بیستم مسابقات دسته اول فوتبال اسپانیا تیم پونفرادینا در حضور امیر عابدزاده به مصاف تیم لوگو رفت و در نهایت به برد مهمی دست یافت.

عابدزاده که همراه با تیم ملی ایران در جام جهانی حضور داشت علی‌رغم اینکه فرصت بازی مقابل انگلیس، ولز و آمریکا را به دست نیاورد اما در بازگشت به اسپانیا انتخاب اول سرمربی تیمش بوده است.

عابدزاده که مدت زیادی پیش از جام جهانی هم در ترکیب پونفرادینا نیمکت‌نشین شده بود و در بازی‌هایی هم که به میدان می‌رفت موفق به کلین‌شیت نشده بود، سرانجام بعد از جدال با لوانته، موفق شد سومین کلین‌ شیت خود را ثبت کند.

او در بازی امروز مقابل لوگو موفق به بسته نگه داشتن دروازه تیمش شد تا اینگونه پونفرادینا با گل دقیقه ۳۳ مارکو نارانخو به برد مهمی رسید تا حدودی از قعر جدول فاصله گیرد.

عابدزاده که در جدال هفته قبل با لوانته، یکی از بهترین بازیکنان تیمش بود و سیوهای زیادی داشت، در این مسابقه فشار زیادی را مقابل تیم قعر جدولی تحمل نکرد و تنها در یک حمله موفق به مهار شوت بازیکن حریف با واکنشی خوب شد.

پونفرادینا با این پیروزی ۲۱ امتیازی شد و به رده هفدهم جدول رسید. از طرف دیگر لوگو نیز با ۱۸ امتیاز در رده بیستم قرار دارد.

برد مهم پونفرادینا با کلین‌شیت عابدزاده +عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس