کد خبر 1444844
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۴
بعد شکست برابر کرواسی فلج شدم

فوق ستاره فوتبال برزیل در پستی به حذف این تیم در جام جهانی فوتبال واکنش نشان داد و نوشت: باخت در مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی دردناک بود و بعد از این شکست تا دقایقی فلج بودم.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال کرواسی در مرحله یک چهارم‌نهایی جام جهانی فوتبال با شکست برزیل در ضربات پنالتی موجب حذف پرافتخارترین تیم جهان شد. نیمار جونیور یک روز پس از پایان این بازی در پستی اینستاگرامی نسبت به این شکست واکنش نشان داد.

نیمار در این پست با ابراز تاسف از حذف برزیل نوشت: پس از شکست برابر کرواسی از نظر روانی ویران شده‌ام. این شکست خیلی دردناک بود. بعد از باخت حدود ۱۰ دقیقه کاملا فلج شده بودم و بعد زدم زیر گریه و بی‌وقفه اشک می‌ریختم. شکست تلخی را تجربه کردیم و بدون شک درد این شکست تا مدت‌ها با من خواهد بود.

ستاره برزیل در ادامه نوشت: برای پیروزی تا آخرین نفس جنگیدیم. من به هم‌تیمی‌هایم افتخار می‌کنم چون تیم ما با تعهد و اراده مستحکم بازی کردند و چیزی کم نگذاشت. این تیم استحقاقش را داشت. ما لیاقتش را داشتیم. برزیل استحقاقش را داشت که ... ولی خواست خدا این نبود. احساس رفاقت و محبت تک‌تک بازیکنان تیم ملی در زمین آنقدر باارزش بود که ارزش هر فداکاری‌ را داشت.

بازیکن تیم فوتبال پاری‌سن ژرمن در پایان نوشت: از همه شما به خاطر حمایت‌تان از تیم ملی متشکرم. متاسفانه موفق نشدیم. تا مدتها این درد را تحمل خواهیم کرد. تا مدتها. خدای من، به خاطر همه چیز شکرگزارم. تو به من همه چیز داده‌ای و نمی‌توانم هیچ شکایتی داشته باشم. فقط به خاطر اینکه هوایم را داری متشکرم. فارغ از هر آنچه اتفاق می‌افتد جلال و جبروت همیشه از آن تو است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس