کد خبر 1444754
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۴
دستگیری

فرمانده انتظامی شهر ری از دستگیری سارق مغازه‌های محدوده شهرری با اعتراف به ۱۰۰ فقره سرقت، خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان درباره جزئیات این خبر گفت: درپی شکایت چند نفر از شهروندان مبنی بر سرقت از مغازه آنها، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت و آنان پس از حضور در محل‌های وقوع سرقت و انجام بررسی‌های علمی و تخصصی و نیز جمع آوری آثار و مدارک به‌جامانده از عامل یا عاملان سرقت در نهایت موفق شدند هویت سارقی را که در این سرقت ها دست داشت شناسایی کنند.

وی با بیان اینکه هماهنگی‌های قضایی در این خصوص انجام و مجوز عملیات در این خصوص اخذ شد، گفت:‌ ماموران پس از انجام هماهنگی‌های قضایی به محل اعزام شده و در یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی سارق را دستگیر و به مقر انتظامی انتقال دادند.

جلیلیان با اشاره به انجام بازجویی از متهم دستگیر شده، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها تاکنون به ۱۰۰ فقره سرقت از مغازه و محتویات خودرو در شهرری اعتراف کرده است. در این خصوص برای متهم دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این فرد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

به گفته فرمانده انتظامی شهر ری، تحقیقات تکمیلی ماموران در خصوص این پرونده و کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۰
    2 0
    به نظر شما پس از دست کم صد فقره سرقت نباید دستش را قطع کرد بسیاری از کسانی که دزدی نمی کنند کل سرمایه شان به اندازه یک بار سرقت این کثیف پلید نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس