کد خبر 1444371
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۹
استرالیا تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد

دولت استرالیا اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه دو نهاد و شش ایرانی اعمال کرده است.

به گزارش مشرق، استرالیا اقدام به اعمال دور تازه ای از تحریم ها علیه ایران کرد.

بر این اساس، وزارت خارجه استرالیا با صدور بیانیه ای اعلام کرد پلیس اخلاقی ایران، سازمان بسیج مستضفین و شش فرد ایرانی را به دلیل نقض حقوق بشر و سرکوب اعتراضات در لیست تحریم های خود قرار داده است.

در این بیانیه همچنین کانبرا هفت مقام روس را به دلیل تلاش برای قتل الکسی ناوالنی، رهبر پیشین مخالفان دولت روسیه تحریم کرد.

اقدام استرالیا در راستای همراهی با متحدان غربی این کشور در ایجاد جنگ روانی و حمایت از اعتراضات در ایران صورت می گیرد. پیش تر مقامات آمریکایی با اعلام حمایت آشکار از ایجاد ناآرامی در ایران، تاکید کرده بودند در حال حاضر مذاکرات برجام متوقف و چشم به اعتراضات داخلی ایران دارند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مریم IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    بابا یک کشور حامی حقوق بشر واقعی بین شما ها نیست که بیاد از نزدیک اوضاع را ببینه بعد قضاوت و دشمنی کنه؟! چرا اینقدر به ایران فشار می آورید.
  • 🇮🇷 IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    ای کاش نیروهای امنیتی روزهای اول اغتشاشگران را سرکوب می کردند. ایران را تحریم می کرد قبل از کشورهای غربی و بالاخص آمریکای جنایت کار ملت ایران را تحریم خواهد کرد. مدارا با غارتگران اختشاش گر از اول اشتباه بود، چند صد نفر از نیروهای امنیتی و نظامی به شهادت رسیدند
  • سید IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    از عقده ناراحتی موفقیت دولت ایران در سرکوب اوباش و چاقوکشان و اراذل بی وطن و بی دین دارند خفه می شوند! با تحریم هایی که فقط جنبه تبلیغاتی و مصرف انگلوساکسونی دارند سعی در تسکین خود دارند!!!!
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    استرالیا دقیقا کجای کره زمین هست راستی مستعمره عنگلیس یا شیطان بزرگه؟
  • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    غرب هر کاری از قدیم تا حالا کرده بازم بکنه اینها اسمش اعتراض نیست امنیت مملکت رو با یکعده اوباش وقمه کش وداعشی و کشت و.کشتار مردم بی گناه به خطر انداختند اگر شما غربیها راست می گویید تحریم ۴۳ ساله ایران رو کنار بزارید شما دلسوز مردم ایران نیستید شما خودتون رو خفه کردید برای نفت وسرمایه ایران
  • حس IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 2
    مشرق جان اصلا غصه نخور اگر کل دنیا هم مارا تحریم کنند خیالی نیست. عوضش ما دولت انقلابی.مجلس انقلابی و قوه قضائیه انقلابی و از همه مهمتر مشرق انقلابی داریم.
  • رضا IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    2 3
    خیالی نیست ما تا روسیه و چین را داریم هیچ غمی نداریم.
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    حالم از این سایت مشرقه کمونیست پرست بهم میخوره
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    آخه تبعیدگاه ارازل اوباش عنگلیس اومده زر زر میکنه سگ ماهی
  • IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    1 0
    مذاکره مشکل ما را با آمریکا حل نمی‌کند، زیرا شیطان بزرگ همیشه به‌دنبال باج‌خواهی است و هرگز به تعهدات خود عمل نکرده، نمی‌کند و نخواهد کرد. تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم، از پیمان عدم اشاعه خارج شویم و به نظارت‌های پادمانی و فراپادمانی جاسوسان آژانس خاتمه دهیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس