کد خبر 1443626
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
مجاهدین

 مدیر اجرایی انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) اعلام کرد در اعتراض به بازداشت غیرقانونی یک ماهه‌شان به اعتصاب غذا دست زده‌اند.

به گزارش مشرق، حسن حیرانی با انتشار ویدیوی گفت: یک ماهی است با توطئه مریم رجوی و بخش فاسد دولت آلبانی در بازداشت غیرقانونی در کمپ بسته‌ای هستیم که پرچم سازمان ملل را هم یدک می‌کشد.

مدیر اجرایی انجمن آسیلا (انجمن حمایت از ایرانیان مقیم آلبانی) افزود: وکیل هم گرفته‌ایم اما پاسخی به ما نمی‌دهند و روز به روز فشارها را روی ما بیشتر کرده‌اند. تا این لحظه در این کمپ از هیچ سیستم گرمایشی برخوردار نبوده‌ایم حتی اجازه هواخوری نداریم و کل یک ماه گذشته در یک اتاق و راهرو کوچکی تردد داشته‌ایم.

اعتصاب غذای جداشدگان از منافقین در آلبانی+ عکس

حیرانی تاکید کرد: امروز کار خبیثانه‌ دیگری در حق ما کرده و اجازه ملاقات با همسرانمان را لغو کردند. تنها کاری که از دست ما برمی‌آید اعتصاب غذا است تا شاید سازمان مللی که چشم‌هایش را به روی جنایت‌های مریم رجوی بسته پاسخگوی شرایط باشد.

اعتصاب غذای جداشدگان از منافقین در آلبانی+ عکس

وی تصریح کرد: ما یک ماه است شبانه روز با کاپشن اینجا هستیم و روز به روز فشارها را روی ما بیشتر می‌کنند تا بلکه بتوانند ما را شکسته و وادار به خیانت و وطن فروشی کنند. ولی ما ذره‌ای کوتاه نیامده و از امروز اعتصاب غذایمان را شروع کرده‌ایم. امیدوارم نتیجه‌بخش باشد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوشنگ IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 12
    دروغه آی دروغ آی دروغه همش دروغه اگر یک روز غذا نخورم می میرم روزی 4 وعده غذا می خورم صبحانه ناهار عصرانه شام البته گاهی صبحانه نمی خورم اما ناهار و شامم حتما بایستی آماده باشد وگرنه ان روز شیطان می شوم
  • ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    22 0
    معنی زن زندگی آزادی اهدایی مریم رجوی به مردم ایران را هم فهمیدیم بیشرف است هرکس که بداند این منافقین چه جانوارانی هستند و بهد هم از آنها طرفداری کند
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    5 0
    خیانت و وطن فروشی که قبلا کردید، حالا باید توبه کنید
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    4 1
    خوبه خداروشکر اگه از اعتصاب غذای قلابی مردین نمیگن با ضربه باتوم نیرو های سرکوبگر حکومت کشته شدن خداروشکر ما از هرجور کاری که باعثه نفله شدن شما منافقین آلبانی نشین بشه نهایت استقبال را می‌کنیم
  • IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    6 0
    مثل حسین رونقی بزنین تو کار ارده وعسل وویتامین ومکمل هااااا این اعتصاب غذا جواب داده برا حسین رونقی قشنگ رو فرم میاین یک رژیم غذایی عالی (اعتصاب)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس