حبس طبری به قوت خود باقی است/محکومیت جدید به جرم پولشویی

دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه اعلام کرد:سایر مجازات های قطعیت یافته طبری از جمله  حبس به قوت خود باقی و در حال اجرا است و طبری به علت جرم پولشویی، به ضبط مال و جزای نقدی محکوم شده است.

به گزارش مشرق به نقل از دفتر حوزه سخنگویی قوه قضائیه، اتهام پولشویی اکبر طبری پس از رفع نقص، در دادگاه کیفری یک رسیدگی و وی با این اتهام به ضبط کلیه اموال در موضوع بزه پولشویی و یک چهارم اموال برابر نظر کارشناسی به قیمت روز مطابق قانون حاکم در زمان به عنوان جزای نقدی محکوم شده و سایر جرایم قطعیت یافته وی در حال اجرا و به قوت خود باقی است.

در این گزارش اعلام شده است:
همانگونه که سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری امروز با خبرنگاران بیان نمود صرفاً در خصوص جرم پولشویی اکبر طبری پس از نقض رأی سابق الصدور و رفع نقص صورت گرفته در دادگاه، براساس حکم صادره کلیه اموالی که در موضوع بزه پولشویی بوده است ضبط و یک چهارم اموال برابر با نظر کارشناسی به قیمت روز، برابر قانون حاکم بر زمان وقوع جرم به عنوان جزای نقدی در نظر گرفته شده است.

بر این اساس مجازات‌های قبلی نامبرده از جمله محکومیت‌های حبس، جزای نقدی و ضبط اموال به موجب آرای صادره قطعیت یافته به قوت خود باقی و در حال اجرا است و موضوع مطروحه صرفاً ناظر بر جرم ارتکابی وی تحت عنوان پولشویی بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    شبیه شیطان است
  • IR ۱۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 0
    این شخص چقدر آدم نفوذی را وارد سیستم قضایی کرد
  • IR ۰۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۴
    0 0
    این باید اعدام بشه نه شکاری نه منصور اریا این که تو قوه قضاییه کار میکرد و خیانت در قضا خدا لعنتش کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس