کد خبر 1443328
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
واکنش فدراسیون فوتبال به آخرین وضعیت کی‌روش/ جواد نکونام در آستانه بازگشت به تیم ملی؟

سخنگوی فدراسیون فوتبال توضیحاتی درمورد آخرین وضعیت کارلوس کی‌روش توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش مشرق، احسان اصولی درمورد نشست مسئولان فدراسیون فوتبال درباره پروژه VAR، اظهار داشت: روز گذشته کارگروه VAR فدراسیون جلسه خیلی خوبی داشت و در این مورد تصمیم گیری شد. بحث شرکتی که قرار است این سیستم را در ایران اجرایی کند، نهایی شد و اکنون قرار است به سمت عقد تفاهم‌نامه و معرفی این شرکت به باشگاه‌ها جهت استفاده از سیستم VAR برویم.

وی افزود: پیش از این با دو شرکت صحبت کرده بودیم و اکنون بحث عقد تفاهم نامه با یکی از آن‌ها نهایی شده است. این شرکت می‌تواند خدمات پس از فروش و پشتیبانی‌های لازم را داشته باشد. هیچ مشکلی هم در برقراری ارتباط مالی با باشگاه‌ها و فدراسیون ندارد. با در نظر گرفتن این ملاحظات، این شرکت را انتخاب کرده و از روز گذشته نیز حوزه اجرایی فدراسیون و کارگروه VAR برای عقد تفاهم‌نامه و انتقال هرچه سریع‌تر تجهیزات و امکانات به کشور، وارد کار اجرایی شدند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال تصریح کرد: پیش از این هم گفته بودم تمام تلاش و هدف‌گذاری ما این است که نیم فصل دوم لیگ برتر را با استفاده از VAR شروع و برگزار کنیم. تلاش فدراسیون برای تحقق این امر است.

اصولی با اشاره به حضور علیرضا فغانی در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، عنوان کرد: تیم داوری پرتوان ما شامل علیرضا فغانی، محمدرضا منصوری و محمدرضا ابوالفضلی در این دوره از مسابقات حضور پررنگ و خوبی داشتند. آن‌ها ظرفیت بسیار قابل توجهی برای داوری آسیا و حتی جهان هستند. امیدواریم کمیته داوران فیفا هم به این ظرفیت و استعداد داوران ایرانی توجه کند و شاهد حضور فغانی و کمک‌هایش در بازی‌های مهم باقی‌مانده جام جهانی به ویژه فینال این رقابت‌ها باشیم.

وی اضافه کرد: عملکرد خوب فغانی سبب شده او در دنیای داوری جهان به یک چهره شناخته شده و سرمایه ارزشمندی برای داوری کشور تبدیل شود. فدراسیون فوتبال هم همواره حامی و پشتیبان فغانی و کمک‌هایش بوده است. شخص مهدی تاج نیز با توجه به پیگیری‌ها و ارتباطاتی که با مسئولان و مقامات فیفا دارد، همیشه پشتیبان داوران خوب ما به ویژه داوران بین‌المللی و کوبل اعزامی به جام جهانی قطر بوده است. امیدواریم کمیته داوران فیفا به این موضوع توجه کرده و در دیدارهای سرنوشت ساز، حضور فغانی را هم داشته باشیم.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال درمورد آخرین وضعیت ادامه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی‌روش یا مطرح شدن بحث احتمال حضور جواد نکونام به جای وی، گفت: هنوز بحثی مشخص نیست. هنوز زمان برگزاری جلسه هیات رئیسه اعلام نشده و هر زمان این جلسه اعلام شد، در خدمت خواهیم بود. باید در جلسه هیات رئیسه بحث‌هایی درمورد عملکرد کی‌روش داشته باشیم. در حال حاضر مباحث مطرح‌شده گمانه‌زنی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس