کد خبر 1443260
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
حوادث

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان از عملیات ویژه پلیس و دستگیری عاملان درگیری و نزاع مسلحانه در شهرک"شاهد" شهریار خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ"حسین معصوم زاده" با اعلام این خبر گفت: اواخر مردادماه سال جاری گزارشی مبنی بر اینکه تعدادی اوباش در نیمه شب ضمن درگیری و نزاع و تهدید دو نفر با استفاده از سلاح و تیراندازی هوائی باعث سلب آسایش اهالی و همسایگان شده اند که بررسی و پیگیری آن به صورت جدی در دستور کار پلیس امنیت عمومی غرب استان تهران قرار گرفت.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد به دلیل اشتهار به اوباش گری متهمان، افرادی شاکی شکایت نکرده و در همان صحنه صلح و سازش می کردند که پلیس برابر وظایف ذاتی و قانونی خود با پیگیری های اطلاعاتی، عاملان قدرت نمایی با سلاح گرم که دو نفر از اوباش شهرستان شهریار بودند، را شناسایی کرد.

سرهنگ معصوم زاده بیان داشت: با تلاش های انجام گرفته، در عملیاتی مقتدرانه، 2 تن از اوباش در ابتدای آذرماه سال جاری در شهر اندیشه شهریار دستگیر و از آنان یک قبضه سلاح کمری کشف شد.

این مقام انتظامی افزود: متهم ردیف اول درگیری و نزاع مسلحانه، 21 ساله، مجرد و در اغذیه فروشی مشغول بوده و دارای یک فقره سابقه شرارت و ضرب و جرح عمدی و ساکن شهرک شاهد شهریار بود که با قراربازداشت موقت روانه زندان شد.

سرهنگ معصوم زاده اعلام کرد: متهم ردیف دوم درگیری و نزاع مسلحانه، 30ساله، مجرد و شاغل در مشاور املاک و ساکن شهرک جعفریه و دارای یک فقره سابقه تیراندازی غیرمجاز منجر به جرح بود که با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

منبع:برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 1
    چاق و لاغر به روایتی
  • بشار عبدالواحد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 9
    شهریار و کلا ایران نا امنه
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 1
    اون دست چپیه معلومه از زور گرسنگی و بی پولی حیوونکی دنده هاش زده بیرون و پوست و استخون شده!! خخخخخخخخخخ
  • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    5 7
    ایران امنه واقعا.
  • IR ۰۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    اگه شاخهای اوباش شکسته بشه ایران امن ترین کشور جهان خواهد بود بدون شک.
  • IR ۰۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    تنه اش عین درخت اکلیپتوس ماست،ولی بالاخونه رادادند اجاره €خوب خاک برسرتون "وحید مرادی"بااین همه قلدری کجا رفت آخرش به دست نوچه هاش توزندان کشته شد//

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس