کد خبر 1442656
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
همبازی مهدوی‌کیا مسی را نابود کرد!

زمانی وقتی مقابل او بازی می‌کردم دنبال مادرم می‌گشتم تا پیش او گریه کنم اما الان خیلی افت کرده است!

به گزارش مشرق، تیم ملی آرژانتین با پیروزی شب گذشته مقابل استرالیا حریف هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی شد. تقابلی که ششمین دوئل این دو غول فوتبال دنیا در مراحل حذفی جام جهانی است.

همین رویارویی، تب داغ نظرات در مورد مسی در بین هلندی‌ها را به دنبال داشته و در این بین، رافائل فن درفارت، همبازی سابق مهدوی‌کیا در هامبورگ و یکی از بزرگان تاریخ فوتبال هلند، عقیده‌ای متفاوت از سایر کارشناسان در خصوص مسی دارد.

او می‌گوید مسی افت کرده و در این زمینه کمی هم تند می‌رود:من مقابل مسی بازی کردم و باور کنید ناامیدانه فریاد زدم و دنبال مادرم گشتم. او در آن زمان خیلی خوب بود، هیچکس نمی توانست جلوی او را بگیرد... اما امروز می توانید.

همبازی مهدوی‌کیا مسی را نابود کرد! رافا فن‌درفارت هافبک سابق هامبورگ نظات جالبی درباره لیونل مسی دارد

او این طور ادامه داد: او را در حال راه رفتن در زمین می بینم و فکر می کنم: "خجالت نمی کشی؟" دارم از این موضوع عصبی میشم حیف است، زیرا چنین بازیکنی دوباره متولد نخواهد شد.

البته که مسی هنوز بت آرژانتینی هاست و باید دید در دیدار برابر هلند می‌تواند فن‌درفارت را از اعتقاداتش پشیمان کند یا خیر.

همبازی مهدوی‌کیا مسی را نابود کرد!
منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۳
    2 0
    حتما مست بوده این طوری درمورد مسی حرف زده. چند روز دیگه که بهش سو قصد کردن بهش میاد عذر خواهی میکنه. مسی اسطورست ، اسطوره جهانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس