کد خبر 1442493
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۶
هیجان سرمربی آرژانتین از رویارویی با الگویش

سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین پس از صعود تیمش به مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، لب به تمجید از سرمربی کهنه‌کار هلندی‌ها گشود.

به گزارش مشرق، تیم ملی آرژانتین شب گذشته موفق شد در مرحله یک‌هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تیم استرالیا را با نتیجه دو بر یک شکست دهد و راهی مرحله بعد شود. هلند نیز با نتیجه سه بر دو تیم آمریکا را برد و پای به مرحله یک‌چهارم نهایی گذاشت.

«لیونل اسکالونی» سرمربی تیم ملی آرژانتین پس از این بازی گفت: ما راضی هستیم. بازی امشب بسیار سخت بود و تیم حریف فشار خفه‌کننده‌ای را در دقایق پایانی بر تیم ما وارد کرد. اوضاع نباید این‌گونه می‌شد چراکه ما شانس‌هایی برای افزایش برتری خود داشتیم.

اسکالونی درباره جو ورزشگاه «احمد بن علی» و حمایت تماشاگران آرژانتینی گفت: این تزریق واقعی روحیه است. دوست دارم تمام دنیا این را تجربه کند که یک بازیکن وقتی این مردم را دارد، چه احساسی دارد.

اسکالونی ۴۴ ساله حالا قرار است در مرحله بعدی به مصاف شاگردان «لوئیز فن‌خال» در تیم ملی هلند برود؛ مربی که وقتی اسکالونی جوان‌تر بود، او را به‌عنوان الگوی خود انتخاب کرده بود.

سرمربی آلبی‌سلسته درباره فن‌خال ۷۱ ساله می‌گوید: زمانی که او سرمربی بارسلونا بود، من در «دپورتیوو لاکرونیا» بازی می‌کردم. او یک شخصیت پیشرو بوده است. من افتخار می‌کنم که قرار است با او رقابت کنم. همه می‌دانند او برای فوتبال چه قدم‌هایی برداشته است.

اسکالونی درباره تفاوت نسل کنونی یا نسل پیشین هلند هم گفت: این تیم مثل نسل قبلی درخشان نبوده اما آن‌ها به روشنی می‌دانند به دنبال چه چیزی هستند. بازی ما با هلند، بازی فوق‌العاده‌ای بین دو تیم تاریخی می‌شود. یک تیم حذف می‌شود و امیدواریم ما صعود کنیم.

دیدار حساس آرژانتین و هلند روز جمعه و از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه ۸۶ هزار نفری «لوسیل» قطر برگزار می‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس