حضور میدانی و پاسخگویی شفاف دولتمردان در بین دانشجویان

معاون پارلمانی رئیس جمهور، گفت: سیاست دولت سیزدهم حضور میدانی دولتمردان و مدیران در جمع‌های دانشجویی و پاسخ‌گویی صریح و شفاف به پرسش‌های دانشجویان است.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی امروز شنبه در نشست با رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی لرستان، اظهار داشت: مطالبات رؤسای دانشگاه‌های استان را در حوزه اختیارات، پیگیری می‌کند.

وی از رئیس دانشگاه لرستان و مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری تقدیر کرد به این خاطر که در اتفاقات، اغتشاشات و حوادث اخیر، در دانشگاه لرستان که دانشگاه مادر دانشگاه‌های استان است هیچ‌گونه مشکل و تنشی ایجاد نشده است که بخشی از آن به علت حضور میدانی و مستمر رئیس دانشگاه لرستان و مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در بین دانشجویان است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور، در بخش دیگری از سخنان خود، سیاست دولت سیزدهم را حضور میدانی دولتمردان و مدیران در جمع‌های دانشجویی و پاسخ‌گویی صریح و شفاف به پرسش‌های دانشجویان دانست.

حسینی، ادامه داد: امروزه اهمیت جهاد تبیین و تشریح دستاوردها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران برای نسل جوان به‌ویژه دانشجویان، اهمیت مضاعف یافته است.

وی، تصریح کرد: اهمیت حمایت از فناوری باعث شد در دولت سیزدهم یک معاونت تحت عنوان معاونت فناوری در وزارت علوم تشکیل شود.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان لرستان خواست تا جایی که می‌توانند از فناوری، پژوهش‌های کاربردی مبتنی بر نیازهای جامعه، ایده‌پردازی اساتید و دانشجویان در زمینه‌های مختلف کاربردی و پروژه‌های دانشگاهی دانش‌بنیان حمایت کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس