شیخ عیسی قاسم: انتخابات پارلمانی، فاجعه‌ای برای ملت بحرین است

آیت الله شیخ عیسی قاسم، شتاب آل خلیفه برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تلاش برای صهیونیستی کردن جامعه بحرین را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله شیخ عیسی قاسم رهبران شیعیان بحرین، در توئیتر خود نوشت: از برنامه سیاسی رژیم در بحرین، تبدیل اجباری جامعه آن به یک جامعه یهودی است که در آن جشن ها و برنامه های یهودی اجرا شود و جشن "حانوکا" یک نمونه از این نشانه ها است.

وی افزود: دشمنی امت اسلامی و عربی با رژیم صهیونیستی که همه ارزش ها و منافع و وجود مسلمانان را هدف قرارداده، باید افزایش یابد و اخباری که از جام جهانی می رسد، بشارت بخش آینده است.

آیت الله شیخ عیسی قاسم پیش‌تر از ملت بحرین خواسته بود تا از فروش خانه و زمین به یهودی ها خودداری کنند.

وی در بیانیه ای اعلام کرد: کسی که زمین و خانه ای را به یهودی ها بفروشد، خاک و سنگ نفروخته بلکه وطن فروشی، ملت فروشی، تاریخ فروشی، مقدسات فروشی و اسلام فروشی کرده است.

توافقنامه سازش میان بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ با دلالی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور پیشین آمریکا امضا شد و این کشور کوچک عرب حاشیه خلیج فارس رابطه چندین‌ ساله غیرعلنی خود را با صهیونیست‌ها آشکار و رسمی کرد.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    1 0
    حالا بر فرض کشور بحرین شیعه خالص باقی بمونه .با مذهب شیعه چه گلی می خواهند به سر جامعه بشریت بزنند؟ انسانیت بهترین دین و مذهبه...سعی کنیم به جای شیعه یا سنی یا یهودی بودن ، انسان باشیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس