کد خبر 1442193
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۷
کینه غنایی‌ها کار خودش را کرد

مدافع تیم ملی غنا گفت: اروگوئه برای رسیدن به مرحله بعد به یک گل نیاز داشت و ما با دفاع کردن آنها را از جام محروم کردیم. همانطور که ما حذف شدیم، نمی‌خواستیم این تیم هم صعود کند.

به گزارش مشرق، در دیدار شب گذشته تیم‌های اروگوئه و غنا، سوارز اخراج شد و آساموا جیان یک پنالتی را از دست داد و در نهایت اروگوئه توانست با نتیجه دو بر صفر پیروز میدان باشد. البته اروگوئه در آخر به دلیل گل زده کمتر نسبت به کره جنوبی نتوانست به دور بعدی صعود کند.

دانیل آمارتی مدافع غنا اظهار داشت که تیمش مصمم بود اگر نتواند به مرحله حذفی جام جهانی راه یابد، حداقل مانع از صعود اروگوئه شود. آمارتی گفت: من فقط به هم تیمی‌هایم گفتم که ما به گل نیاز داریم، اما اروگوئه به یک گل نیاز دارد بنابراین ما باید از دروازه خود دفاع کنیم تا اگر نتوانستیم صعود کنیم، آنها هم صعود نکنند.

این مدافع در پاسخ به این سوال که آیا محروم کردن اروگوئه برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی مهم است یا خیر، گفت: برای من، بله. اروگوئه برای رسیدن به مرحله بعد به یک گل نیاز داشت و ما با دفاع کردن آنها را از جام محروم کردیم.

آمارتی تکذیب کرد که غنایی‌ها به خاطر اتفاقی که در سال ۲۰۱۰ رخ داد، انتقام خود را گرفته‌اند. او به این نکته اشاره کرد که هیچ‌کس در تیم فعلی به جز کاپیتان آندره آیو، در جام جهانی آفریقای جنوبی حضور نداشت.

وی اعتراف کرد که تیم بعد از از دست دادن یک پنالتی برابر اروگوئه ناراحتی بزرگی داشت و افزود: در فوتبال هر اتفاقی می‌افتد. اگر پنالتی را گل می‌کردیم شاید موفق به مهار آنها می‌شدیم اما با وجود از دست دادن پنالتی، بازی به نفع ما عوض شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس