کد خبر 1442155
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۹
انتقام سخت کره‌ای ها از والورده

هواداران تیم کره‌جنوبی پیام‌های کنایه‌ آمیزی برای ستاره جوان تیم رئال مادرید ارسال کردند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال اروگوئه در آخرین مسابقه مرحله گروهی جام جهانی فوتبال موفق شد با ۲ گل، غنا را شکست دهد اما به خاطر تفاضل گل نتوانست به مرحله یک‌هشتم نهایی برسد. کره‌جنوبی به عنوان تیم دوم از گروه H صعود کرد. بعد از حذف اروگوئه هواداران کره‌ای فدریکو والورده ستاره جوان این تیم را سوژه کردند.

والورده در جام جهانی جوانان که سال ۲۰۱۷ برگزار شد بعد از گل تساوی برابر کره‌جنوبی با ژستی خاص (چشم بادامی) شادی کرد که با انتقادات زیادی روبرو شد. هر چند که بازیکن کنونی رئال مادرید پنج سال پیش این حرکت را یک شادی عادی دانست و از مردم کره عذرخواهی کرد اما بعد از حذف اروگوئه هواداران فوتبال کره وی را سوژه پیام‌های خود کردند.

روزنامه البیان امارات با اشاره به پیام برخی از هواداران نوشت: شادی پس از گل والورده هنوز در ذهن مردم کره‌جنوبی بود و آنان با پیام‌های کنایه آمیز از ستاره رئال مادرید انتقام گرفتند.

این روزنامه به نقل از هواداران کره‌ای نوشت: فدریکو والورده پنج سال پیش در جام جهانی جوانان با آن ژست خاص شادی کرد اما دیروز کره‌ای‌ها وی و تیمش را به خانه فرستادند و این پاسخ خوبی برای این بازیکن است.

انتقام سخت کره‌ای ها از والورده

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    استقلالی ها کجا هستند تا با یورش به فیفا بخاطر این توهین والورده، اون رو هم محروم کنند؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۲
    0 0
    والورده حذف شد بدبخت تا تو باشی توهين نکنی دیگه اوروگوئه چقدر ضعيف شده که توسط کره جنوبی حذف شد احسنت به کره جنوبی و ژاپن که آسیا رو سرفراز کردند و غول‌های فوتبال رو حذف کردند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس