کد خبر 1442162
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸
خشم سوارز از فیفا

لوئیس سوارز پس از حذف اروگوئه از جام جهانی سکوت خود را شکست و گفت که فیفا به او اجازه نداد تا پس از بازی همسر و فرزندش را ملاقات کند.

به گزارش مشرق، لوئیس سوارز پس از برتری برابر تیم ملی غنا و حذف از جام جهانی به دلیل برد کره جنوبی مقابل پرتغال، برای نخستین بار اشک ریخت و با فحاشی به فیفا، سکوت خود را شکست.

کاوانی نیز به هنگام خروج از زمین مانیتور وی آی آر را با مشت به زمین کوبید.

پس از آن، هواداران غنا بلافاصله با خواندن یک آهنگ کره‌ای شروع به تمسخر سوارز کردند. ۱۲ سال پیش در جام جهانی ۲۰۱۰ آفریقای جنوبی سوارز در دیدار با غنا با مهار توپ به وسیله دستانش گفت که دستان خدا به داد او رسیده است و همین موضوع سبب حذف غنا از جام جهانی شد و اروگوئه آن سال به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

سوارز پس از پایان دیدار با غنا اظهار داشت: احساس ناراحتی و ناامیدی می‌کنم. پسرم نیز با غمی بزرگ این ورزشگاه را ترک خواهد کرد بنابراین برای یک پدر دشوار است تا با این ناراحتی روبرو شود.

سوارز اضافه کرد: داور باید یک پنالتی برای کاوانی می‌گرفت. کمیته داوران و فیفا باید سعی کنند عملکرد ضعیف خود را توضیح دهند.

سوارز یادآورد شد که بعد از بازی سعی کرد تا با همسر و فرزندانش ملاقات کند و آنها را در آغوش بگیرد، اما فیفا به او اجازه چنین کاری را نداد.

وی ادامه داد: من یک بازیکن فرانسه را با فرزندانش روی نیمکت دیدم. پس چرا همیشه مشکل برای بازیکنان اروگوئه و این تیم است؟ اجازه دهید تا همسر و فرزندانم یک لحظه بیایند پایین تا به من سلام کنند اما مشخصا این فیفاست که اجازه نمی‌دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس