کد خبر 1442143
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۴
گوشی

طی ماه گذشته، برخی از مشخصات و حتی رندر طراحی گلکسی A۱۴ ۵G سامسونگ فاش شد.

به گزارش مشرق، رندر دقیق این گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه درفاصله‌ی تنها چند هفته پیش از معرفی رسمی آن منتشر شده است که طراحی نهایی آن را نشان می‌دهد. انتظار می‌رود این دستگاه با تراشه Dimensity ۷۰۰ و باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی عرضه شود.

رندرهای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ +عکس


رندر جدید Galaxy A۱۴ ۵G طراحی نسبتاً ساده آن را نشان می‌دهد که دارای سه لنز دوربین با حلقه‌های جداگانه در پنل پشتی مسطح خود است. طراحی پشتی گوشی بسیار شبیه به طراحی شایعه‌شده برای گوشی پرچمدار گلکسی S۲۳ می‌باشد. در قسمت جلویی این گوشی یک نمایشگر ۶.۸ اینچی با ناچ V شکل قرار داد. شایعه شده است که این دستگاه از پنل IPS LCD با رزولوشن +Full HD و رفرش‌ریت ۹۰ هرتز استفاده می‌کند. این گوشی هوشمند همچنین دارای یک دوربین اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین با سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلوی خود خواهد بود.

انتظار می‌رود دستگاه آینده سامسونگ در دو نسخه عرضه شود، یکی با پردازنده Exynos ۱۳۳۰ و دیگری با چیپست Dimensity ۷۰۰ مدیاتک. گفته شده است که هر دو مدل دارای ۴ گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، اسلات کارت microSD و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی هستند. این گوشی هوشمند همچنین دارای رابط کاربری One UI ۵ مبتنی‌بر اندروید ۱۳ خواهد بود.

رندرهای گوشی اقتصادی جدید سامسونگ +عکس


از دیگر ویژگی‌های گلکسی A۱۴ ۵G می‌توان به حسگر اثرانگشت در لبه‌ی کناری و ادغام‌شده با دکمه پاور، اتصال ۵G ،GPS ،Wi-Fi b/g/n، بلوتوث ۵.۲ و پورت USB Type-C اشاره کرد. این گوشی همچنین می‌تواند از قابلیت شارژ ۱۵ واتی برخوردار باشد. درحالی‌که رندر فاش‌شده، آن را در رنگ مشکی نشان می‌دهد، سامسونگ مطمئناً این دستگاه را در رنگ‌های بیشتری عرضه خواهد کرد.

منبع:ترنجی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس