1

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان خبر صدور حکم اعدام دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در زاهدان را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، مهدی شمس‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: از روز گذشته خبری در فضای مجازی و توسط رسانه‌های معارض و معاند و برخی افراد معلوم‌الحال منتشر و مدعی شده‌اند که دو نوجوان زیر ۱۸ ساله در سیستان و بلوچستان به اتهام محاربه به اعدام محکوم شده‌اند که قویاً تکذیب می‌شود.
وی افزود: متاسفانه رسانه‌های معارض و معاند نظام اسلامی با هدف برهم زدن امنیت پایدار در سیستان و بلوچستان و ایجاد تفرقه قومی مذهبی میان شیعه و سنی دست به هر نوع شایعه و دروغ پراکنی می‌زنند که بصیرت و هوشیاری مردم این دیار تاکنون تمامی نقشه‌های آنها را نقش بر آب کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان تاکید کرد: با توجه به اینکه در خبر کذب و غیرواقعی این رسانه آمده است که در دادگاه کیفری یک زاهدان برای دو نوجوان زیر ۱۸ سال حکم محاربه و اعدام صادر کرده است، ضمن تکذیب این خبر یادآور می‌شوم که نه تنها برای این دو فرد مذکور، بلکه تا امروز برای هیچ جوان و نوجوان زیر ۱۸ ساله‌ای در دادگاه کیفری یک به اتهام محاربه حکم اعدامی صادر نشده و این خبر از اساس کذب است.

شمس‌آبادی تصریح کرد: مردم نیز با افزایش هوشیاری و سواد رسانه‌ای خود لازم است فریب رسانه‌های دروغ‌پراکن که هر هفته قصد ایجاد آشوب و تفرقه دارند را نخورند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وطن پرست DE ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
    0 0
    حالا اعدام هم بکنید! چه ایرادی داره؟
    • parvin IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۱
      0 0
      مواظب حرف زدنت باش انشالله وقتی بچه و عزیزانت بی گناه مورد اتهام قرار بگیرن بعد بازم همینجوری حرف میزنی اشغال
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      سلام اولا ان شاءالله اصله دوما اینا بیگناه هم مورد اتهام قرار نگرفتن سوما آرزو بر شما صهیونیستها عیب است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس