کد خبر 1441442
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۴
سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان گفت: خواهران سارقی که با تحت پوشش مسافرکش از افراد سرقت کرده بودند، شناسایی شده‌اند و یکی از آنها دستگیر شد.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید محمد یوسفی چهارشنبه ۹ آذر در جمع خبرنگاران گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت به شیوه "کش رو زنی" و "اخاذی" از بانوان و کودکان تحت پوشش مسافرکش، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات تخصصی مشخص شد که راننده یک خودروی پراید با همراهی یک زن، با ترفندهای متقلبانه اقدام به سوار کردن بانوان، کودکان و افراد مسن کرده و پس از انتقال آنها به محله‌های خلوت طلا و زیورآلات آنان را به سرقت می‌برد.

فرمانده انتظامی لارستان ادامه داد: ماموران پلیس آگاهی با اقدامات تخصصی سواری پراید را شناسایی کرده و در اقدامی ضربتی آن را توقیف و راننده را دستگیر کنند.

یوسفی با بیان اینکه متهم یک زن جوان بود که به همدستی با خواهرش در ارتکاب ۶ فقره سرقت از افراد در پوشش راننده مسافرکش اعتراف کرد، گفت: تلاش برای دستگیری دیگر متهمه در دستور کار قرار دارد.

این مقام انتظامی گفت: به شهروندان توصیه می‌شود که از سوار شدن به خودروهایی که مجوز تاکسی‌رانی ندارند جدا خودداری کنند و هرگونه اخبار در این راستا را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    کاش این دوخواهران بیان منم بدزدند
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۹
    0 0
    زرشک همین کم داشتیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس