کد خبر 1440845
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۹
مهدی فضائلی

جمع‌شدن این همه رذالت و وطن فروشی در کنار ادعای «برای ایران» و «برای آزادی » پدیده‌ای است شگفت‌انگیز که جز با کنار هم قرار گرفتن وقاحت، جنایت و مزدوری به دست نمی‌آید .

به گزارش مشرق،مهدی فضائلی طی یادداشتی نوشت: اگر کسانی امنیت جامعه را تهدید کنند و کسب وکارها را دچار اختلال و به تبع، نه تنها گرهی از مشکلات را باز نمی‌کنند بلکه موجب بیکاری و تشدید مشکلات معیشتی عده ای بشوند.

اگر جماعتی موجب خشنودی دشمنان شوند و نه تنها طمع آنان را برای تجزیه ایران عزیز برانگیزند بلکه تجزیه‌طلبی را تئوریزه کنند!

اگر عده‌ای موجب آسیب به اعتبار بین‌المللی کشور شوند و زمینه باج‌خواهی دشمنان ایران را فراهم آورند. اگر جماعتی بنام آزادی و برای همراه کردن دیگران با خود یا بازداشتن آنان از آنچه خود می‌خواهند به انواع شارلاتان بازی یا ارعاب و تهدید متوسل شوند.

اگر جریانی پرهیاهو،با ایجاد امپراتوری دروغ هر روز ده‌ها خبر،عکس و فیلم کذب و فیک تولید و به مدد شبکه‌سازی گسترده و پشتیبانی فنی پلتفرم‌ها در حجم انبوه توزیع و حال مردم را خراب یا خراب‌تر کند. اگر کسانی هموطنان خود را به شکلی فجیع به شهادت برسانند و در کنار پیکر آن‌ها هلهله و شادی کنند!

اگر گروهی تلاش کنند برای اولین بار مردم را از شادی حضور تیم ملی فوتبال در بزرگترین آوردگاه جهانی محروم نمایند و حتی برای شکست تیم ملی کف بزنند و هورا بکشند! و بالاتر از همه این‌ها، اگر باشند کسانی که از دشمن بخواهند به ایران حمله نظامی کند و کشور را به خاک و خون بکشد، نسبت ایرانیان با چنین جماعتی چیست؟

جمع‌شدن این همه رذالت و وطن فروشی در کنار ادعای «برای ایران» و «برای آزادی » پدیده‌ای است شگفت‌انگیز که جز با کنار هم قرار گرفتن وقاحت، جنایت و مزدوری به دست نمی‌آید و بعید می‌دانم نمونه دیگری بتوان برای آن پیدا کرد.

از تعدادی ساده‌لوح و بازی‌خورده غافل و جاهل که نقش پادو دارند می‌گذریم اما این اگرهایی که اشاره شد، تماما در حال وقوع است و صحنه‌گردانان و عوامل مزدور داخلی آنان بیش از دو ماه است در حال تحقق و تکرار همین اگرهایی هستند که اگر پیش از این می‌شنیدیم باور کردنش بسیار دشوار بود.

اقداماتی که به رغم وجود گله‌ها و نارضایتی‌ها از دستگاه‌های مختلف به ویژه دولت، موجب بیزاری قاطبه مردم است و علامت این بیزاری و نفرت را در اجتماعی نشدن شرارت‌ها به رغم تلاش بسیار دشمن در فضاسازی گسترده و همچنین روند رو به افول این شرارت‌ها می‌توان مشاهده کرد.

قطع این پدیده نیازمند مطالعه و بررسی است اما عجالتا «برای ایران» و «برای آزادی» نسبت هر ایرانی واقعی با این پدیده،بیزاری و نفرت روزافزون است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 21
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • عارف IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 8
    جناب فضائلی
    • مهرداد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 9
      جناب
  • احسان معتمدی IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 4
    اقای فضایلی ..... همه مردم ایران میدانند قانون اساسی ما بر اساس قران است و ولی فقیه ما بی نظیر است اما همه مسئولین کشورما مانند حاج قاسم ما رفتار نمی کنند بلکه برخی مانند فرعون رفتار می کنند نمونه اصل بگویم معاون اداره ما 175 ساعت اضافه کاری و 6 جمعه کاری برای خودش می زند و هیچکاری نمی کند بجز جیم شدن و ماشین اداره را میبرد برای تفریح و خوشگذرانی چون فامیل رییس کل در تهران است و برادرش و به ما 40 ساعت میدهد خوب اینکار توسط تمام مسئولین سراسر کشور انجام می شود این جنایت و ظلم است و هیچ کسی پیدا نمی شود جلوی اینها را بگیرد . جوانان ما فساد می بینند که دیوانه شده اند
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 3
    حرومی های CIA با همین پدرسوخته بازی ها و بکمک یک عده وطنفروش غربزده حکومت اوکراین را سرنگون کردند و موش کثیف صهیونیست (زلنسکی همجنسباز) رو سرکار آوردن برای ادامه خوابی که برای اوکراین دیده بودن یعنی «تجزیه و ویرانی اوکراین».
  • سید IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    8 7
    حواسمان به شعبان بی مخ ها و پری بلنده های اوباش یقه سفید که تحت عنوان اصلاح طلبان و از طریق رابطه های کثیف کرسی های دانشگاه ها را غصب کرده اند هم باید باشد!!!
  • Ali DE ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 2
    شما باید هر چه سریعتر اینستاگرام و دیگر رسانه های را که جوانهای شما را شستوشوی مغزی میکند، ببندید و رسانه های ملی را جایگزینی آن کنید. مجلس باید هر چه سریع قوانین لازم را همانندی ترکیه برای پیگیری و برخورد با دروغ و اکاذیب تهیه و به تصویب نماید. و با کسانیکه جان، مال و أمنییت جامعه در خطر میاندازد، از همان ابتدا باید برخوردی جدی صورت بگیرد، تا اقتدار زداهی رخ ندهد. و در ساختار، رفتار و موجودیت ستادی امری به معروف و... باید تجدیدی نظری اساسی و جدی صورت بگرید تا جامعه بیش از این بسوی التهاب، تنش و دو قطبی شدن پیش نرود!
  • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    4 6
    منتسب کردن همه معترضان به خارج درست نیست مردم از وضع موجود ناراضی اند
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 8
    سایت برترینها رو فراموش نکنید فقط تیتر وموضوعات این سایت رو در زمان اغتشاشات نگاه کنید خدایا ما رو یک لحظه به حال خودمون رها نکن امین
  • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 5
    مفید بود
  • محمد IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 7
    ایران هرگز مأمنی برای بی ناموسها و ...نخواهد بود
  • محمد IR ۱۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    2 3
    يه يهودي سرشناس آمريكائي؛ يه كشيش كاتوليك كانتربري؛ يه مؤمن سينه درشت مسيحي فرانسوي؛ وقتي توو يك مكان خصوصي باهاش شام مي‌خوردند، سه بار از كاراش تمجيد كردند و منابع مالي‌شو از طرف سازماندهندگان متمركز تمديد كردند ازش پيمان گرفتند كه بعنوان بزرگترين تهديد دائميِ حكومت ايران باقي بمونه و به كمتر از «تجزيه ايران» رضايت نده هم خودش، و هم دار و دسته‌ي ژرناليست‌اش .
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 2
    ما برای پرسیدن نام گلی ناشناس چه سفرها کرده ایم چه سفرها کرده ایم ما برای بوسیدن خاک سر قله ها چه خطرها کرده ایم چه خطرها کرده ایم ما برای آن که ایران خانه ی خوبان شود رنج دوران برده ایم رنج دوران برده ایم ما برای آن که ایران گوهری تابان شود خون دل ها خورده ایم خون دل ها خورده ایم ما برای بوییدن بوی گل نسترن چه سفرها کرده ایم
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 2
    عداد آدماي ترسوئي كه اين روزا از بي‌بي‌سي فارسي بدشون مي‌ياد دائم داره بيشتر مي‌شه؛ ولي مهم نيست؛ اونا يه مشت احمق‌اند؛
  • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    متاسفم
  • نادری IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 4
    اغتشاشگران هیچ و هیچ و هیچ جایگاهی در بین مردم و حتی فک و فامیل خودشون ندارند
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    چی بگم والا
  • محمد IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 0
    اين كامنت ها غير قابل انتشاره؛ ميدونم
  • مهرداد IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    3 1
    مردم باید طلبکار باشند نه شما ، حرف از تنفر گذشته
  • ح IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 4
    برای ایران==با پرچم تجزیه طلبی برای ازادی==با توهین و تعرض به مقدسات و ناموس مردم اما واقعیت برای فا...گی==بوس و بغل رایگان برای نسل کشی مسلمانان برای ابلیس
  • علی افصحی IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    بیزاری و نفرت مردم از این وحوش مدعی آزادی و ایران تجزیه شده!نشان از عمق معرفت مردم با روشنگری دقیق ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای دارد. اعمال نفرت انگیز آشوب طلبان نیاز به هیچ بررسی و مطاله ای ندارد چرا که رهبری عزیز در فرصت های مختلف به تبیین این جریان پرداخته اند بارها مشخصه یک ایران دوست را معین ساخته اند از جمله در دیدار با بسیجیان که از غیرت ایرانی سخن گفتند که با باج خواهی بی پایان شیطان بزرگ آمریکا سازگاری نمی تواند باشد.و یا در دیدار با اصفهانی های عزیز از میزان قساوت و خشونت عناصر میدانی دشمن ابراز برائت کرده و آن ها را ایرانی و فرزندان این آب و خاک نخواندند. و نیز ترکیب نامتجانس آشوبگران را در دیدار دانش آموختگان نظامی ساواکی ها، سلطنت طلبان، ضربه خوردگان از انقلاب اسلامی به سرکردگی آمریکا و پادویی صهیونیست ها و چند کشور مرتجع منطقه اعلام کردنددلیل این همه خباثت چهل و چهار سال تمام شکست آمریکا و غرب وحشی در عرصه های مختلف از انقلابیون
  • مسعود دیپلمات US ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    0 0
    زمینه ساز و علت العلل همه این نابسامانی ها دولتمردان نابخرد ما بوده و هستند: آزادسازی قیمت ها، قطع یارانه ها ، تورم 80درصدی، افزایش 10 درصدی حقوق ها ، یا به علت نابخردی دولت ها و یا خیانت عوامل نفوذی در دولت ایجاد شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس