کد خبر 1440682
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۸

یخچال ساید بای ساید اسنوا یکی دیگر از یخچال‌های پرطرفدار ایرانی است که از امکانات بی‌نظیری همچون یخساز خودکار، فیلتر، ضد آب، سردکن، سرمایشی یکنواخت وغیره استفاده می‌کند. از دیگر قابلیت‌های بارز این یخچال می‌توان به سیستم ضد برفک و موتور قدرتمند آن اشاره کرد.

ویژگی های بی نظیر در یخچال ساید بای ساید اسنوا

این برند خوشنام در سال ۱۳۸۴ فعالیت خود را شروع کرد و به دلیل داشتن مهندسان و کارشناسان متخصص توانسته همواره محصولات باکیفیتی را بدست مشتریان خود برساند.

اسنوا شعار «روی ما حساب کنید» را سرلوحه خود قرار داده و از تمام تلاش خود برای کسب رضایت کاربران استفاده کرده است. اما برند اسنوا از ویژگی‌های بارز دیگری نیز در این یخچال استفاده کرده که در این مقاله قصد داریم به بررسی تمام مشخصات یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا بپردازیم. در ادامه همراه ما باشید.

معرفی یخچال ساید بای ساید اسنوا

امروزه لوازم خانگی اسنوا زبان زد همه است و در بیشتر خانه‌های ایرانی به چشم می‌خورد. اگر جزء افراد پرجمعیت یا کم جمعیت هستید یا توان خرید یخچال گران قیمت را ندارید، نگران نباشید امروزه تنوع در یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا بسیار زیاد است و هر فرد می‌تواند با توجه به نیاز و بودجه خود یکی از آن‌ها را انتخاب کند.

علاوه بر تنوع، کارایی و طراحی این یخچال‌ها در سطح مطلوبی قرار دارد. با این حال که برند اسنوا از ویژگی‌های بسیاری در یخچال‌های خود استفاده می‌کند دارای قیمت مناسبی نیز است. برند اسنوا علاوه بر محصولاتی پیشرفته و بادوام از خدمات پس از فروش نیز برخوردار است که همین موضوع باعث جلب توجه بیشتر کاربران شده است.

این یک معرفی کلی از یخچال ساید بای ساید اسنوا بود در ادامه به معرفی بیشتر ویژگی‌های این محصول خواهیم پرداخت.

مشخصات کلی ساید بای ساید اسنوا

یخچال‌های ساید بای ساید اسنوا دارای موتوری قدرتمند، سیستم بدون برفک، سیستم رفع بوی بد، سرمایش و گرمایش سریع، سرمایش هوشمند، فیلتر تهویه هوای آنتی باکتری، زنگ هشدار باز بودن درب، پنل لمسی و قسمت بالا و پایین، قفل کودک، نور LED و زنگ هشدار باز بودن درب هستند. در ادامه به بررسی کامل‌تر هر کدام میپردازیم.

ویژگی های بی نظیر در یخچال ساید بای ساید اسنوا

موتور قدرتمند

برند اسنوا از بهترین موتور برای یخچال ساید بای ساید استفاده کرده است. در این یخچال‌ها از یک ریز پردازنده دیجیتالی بهره گرفته شده که هنگام پایین آمدن دمای یخچال، مقدار برق موجود در کمپرسور را تنظیم می‌کند. این موضوع باعث عملکرد بهتر یخچال خواهد شد. از جمله مزایای این موتور می‌توان به کاهش مصرف برق، کاهش آلودگی صوتی و افزایش طول عمر کمپرسور اشاره کرد.

سیستم گردش هوای چندگانه

این یخچال به دلیل استفاده از سیستم گردش هوای چندگانه از ایجاد بوی نامطبوع درون یخچال جلوگیری می‌کند و حس تازگی و تمیزی را به یخچال شما خواهد داد. بنابراین این ویژگی به کیفیت و تازگی مواد غذایی درون یخچال کمک می‌کند.

فیلتر نانوکربن

فیلتر نانوکربن باکتری‌های موجود در فضای داخلی دستگاه را جذب خواهد کرد و از کپک زدن آن‌ها جلوگیری می‌کند. این ویژگی نیز در نگهداری و ماندگاری کیفیت مواد غذایی موثر است.

سرمایش هوشمند

این قابلیت باعث سرمای یکنواخت و پایدار یخچال می‌شود. همچنین در خنک ماندن و تازگی مواد غذایی موثر است.

ویژگی های بی نظیر در یخچال ساید بای ساید اسنوا

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم به صورت مختصر و مفید به ویژگی‌های یخچال ساید بای ساید اسنوا بپردازیم و شما را با تمام ویژگی‌های این محصول آشنا کنیم. در صورتی که قصد دارید این یخچال را از یک فروشگاه معتبر و با گارانتی اصل خریداری کنید پیشنهاد می‌کنیم از طریق سایت برندچی اقدام کنید و تمام راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان ما دریافت کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس