کد خبر 1440672
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۷
بنز

مرسدس‌بنز SLR مک‌لارن زمانی به‌عنوان یکی از سریع‌ترین، قوی‌ترین و گران‌ترین خودورهای جهان شناخته می‌شد و حال با ورود به عصر الکتریکی، از همیشه ارزشمندتر شده است.

به گزارش مشرق، مجموعه «Bring a Trailer» این خودروی خاص را برای فروش به حراج گذاشته است. این SLR مک‌لارن ۷۲۲S رودستر که به‌صورت محدود تولید شده به‌مناسب پیروزی «سر استرلینگ ماس» در مسابقات «مایل میلیا» ایتالیا در سال ۱۹۵۵ ساخته شده است و درحالی به فروش می‌رسد که تنها ۸ هزار کیلومتر کارکرد دارد. هنوز ۶ روز تا برگزاری این حراجی باقی مانده است اما مزایده‌کنندگان از قیمت ۷۰۰ هزار دلار نیز فراتر رفته‌اند.

مرسدس بنز SLR مک لارن؛ سوپراسپرت لوکس +عکس

بخش بیرونی این SLR با رنگ سیاه کریستالی کهکشانی متالیک مزین شده است. همراهی رینگ‌های ۱۹ اینچی تیره که درون تایرهای میشلین پایلوت اسپرت ۲۵۵/۳۵ نشسته‌اند، به آن جلوه‌ای منحصربه‌فرد بخشیده است. کالیپرهای ترمز این کوپه قدرتمند سرخ‌رنگ هستند و در همخوانی کاملی با اجزای فیبرکربنی بدنه مانند اسپلیتر و دیفیوزر عقب دارند.

مرسدس بنز SLR مک لارن؛ سوپراسپرت لوکس +عکس

درون کابین این SLR مک‌لارن شاهد استفاده از صندلی‌های فیبرکربنی با روکش چرمی و دوخت سرخ، ورودی‌های میکروفیبر و نشان «۷۲۲» هستیم. درها، داشبورد و کنسول میانی نیز به آرایه‌های فیبرکربنی مزین شده‌اند که با سایر بخش‌های لوکس این خودرو یکپارچه هستند. از دیگر ویژگی‌های شاخص این خودرو می‌توان به سیستم صوتی باس و تهویه‌مطبوع دو منطقه‌ای خودکار اشاره کرد.

مرسدس بنز SLR مک لارن؛ سوپراسپرت لوکس +عکس

این مدل هم مانند سایر SLR مک‌لارن‌های ۷۲۲ نیروی خود را از یک موتور ۵.۴ لیتری V۸ سوپرشارژ می‌گیرد که ۶۴۱ اسب بخار قدرت و ۸۲۰ نیوتن متر گشتاور را از طریق یک جعبه‌دنده سرعتی خودکار به چرخ‌های عقب آن منتقل می‌کند. براساس مشخصات این خودرو در حراجی پیش رو، این SLR در سال ۲۰۲۱ یک‌بار سرویس شده و برخی از پیچ‌های کاپوت، کمربند لوازم، شمع‌های موتور به همراه سیم‌های مربوط به آن با نمونه جدید تعویض شده‌اند.

مرسدس بنز SLR مک لارن؛ سوپراسپرت لوکس +عکس

مرسدس بنز SLR مک لارن؛ سوپراسپرت لوکس +عکس

مبع:پدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 2
    بیخودی ملت را تشویق به زندگی لاکچری نکنید.
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 1
    این خودروها برای یک مسلمان حال به هم زن است. بی‌فایده و فقط برای پاسخ به عقده‌های خودکم‌بینی. اگر کسی از کالای لوکس خوشش میاد بدونه طبق فرمایش خدای متعال در قرآن، همانا اسراف‌کنندگان برادران شیطانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس