کد خبر 1440619
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۶
آلودگی هوا

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، وضعیت جوی این استان، آسمانی صاف تا قسمتی ابری، افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا و از بعداز ظهرچهارشنبه (۹ آذر) بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین نقشه‌ها و مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی امروزصبح تا چهارشنبه ( ۷ تا ۹ آذر) آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با پایداری جو و عدم وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود که در نقاط پرتردد شهری باعث افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

در صورت عدم تغییر در الگوی نقشه‌های همدیدی از بعد از ظهر چهارشنبه تا پنجشنبه (۹ تا ۱۰ آذر) با نفوذ سامانه بارشی در بیشتر مناطق استان افزایش ابرناکی در بعضی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده برف و باران پیش‌بینی می‌شود.عمده بارش‌ها از اواخر وقت چهارشنبه تا پنجشنبه و در ارتفاعات و نیمه‌شمالی تا جمعه(۱۱ آذر) است.

به لحاظ دمایی تا چهارشنبه تغییرات محسوسی در بیشینه دما وجود نخواهد داشت و از صبح جمعه روند کاهش تدریجی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه آلودگی - امین آباد و فیروزکوه با کمینه دمای ۳- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران طی ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۸ آذر) قسمتی ابری همراه با غبارمحلی و در بعد از ظهر افزایش ابر با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۹ آذر) قسمتی ابری و در بعضی ساعت‌ها غبارآلود و از بعد از ظهر افزایش ابر و اواخر وقت بارش پراکنده با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس