کنعانی

کنعانی سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در واکنش به صدور قطعنامه حقوق بشری علیه تهران تاکید کرد: «ایران هیچگونه همکاری با کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت».

به گزارش مشرق، نشست رسانه‌ای ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه با رسانه‌های داخلی و خارجی آغاز شد.سخنگوی وزارت امور خارجه امروز همراه با یک ماسک شیمیایی در نشست هفتگی خود در جمع خبرنگاران حضور یافت.به نظر می‌رسد این اقدام کنعانی، اشاره‌ای به حمایت آلمان در جنگ تحمیلی از صدام و در اختیار قرار دادن سلاح‌های شیمیایی از سوی دولت این کشور به رژیم صدام دارد.

وی در این خصوص گفت: این ماسک مخوف گویای خاطراتی برای شهروندان ایرانی و نیروهای مسلح ما است،بنده در طول دفاع مقدس زمانی که نوجوانی ۱۶ یا ۱۷ ساله بودم مدت زمانی را در جبهه های جنگ حضور داشتم، این ماسک که ظار مخوفی دارد یکی از اقلام همراه ما بود که در مناطق مختلف حتی پشت جبهه داشتیم.

کنعانی گفت: رژیم صدام در استفاده از تسلیحات و بمب های شیمیایی هیچ ممانعتی نداشت،در طول جنگ دولت های غربی از جمله دولت آلمان با علم و اطلاع دولتمردان این کشور مواد شیمیایی را در اخیار رژیم بعث عراق قرار دادند که جنایت بسیاری با این تسلیحات و تجهیزات علیه ملت ایران و عراق انجام شد. سازمان ملل به نقش آلمان در تسلیح عراق به مواد شیمیایی تصریح کرده است، آلمان 139 تذکر از سازمان ملل بابت فروش سلاح های بیولوژیکی و شیمیایی دریافت کرده است.

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: روز نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران را به همه دریادلان نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران تبریک می‌گویم و برای آنها در انجام ماموریت خطیر حفاظت از آبهای ملی و سرزمین و مرزهای دریایی آرزوی موفقیت داریم.

امیدوارم شاهد بازی خوب و نتیجه شیرین دیگر برای بازی مهم فردا باشیم

وی ادامه داد: امروز سالروز شهادت شهید دانشمند بسیجی و برجسته هسته‌ای و دفاعی کشورمان شهید فخری‌زاده است که توسط تروریسم سازمان‌یافته رژیم آپارتاید صهیوینسیت به درجه رفیع شهادت رسید که به روح این شهید سلام می‌فرستیم.روز سه‌شنبه روز جهانی همبستگی با مردم فلسطین و چهارشنبه روز ولادت حضرت زینب و روز پرستار که پیشاپیش خدمت آنها تبریک می‌گویم و برای آنها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.

کنعانی تاکید کرد: آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال در مسابقه پیش‌رو داریم و برای آنها دعا می‌کنیم، تبریک می‌گوییم به دلیل بازی فنی و خیلی جذاب و نتیجه شیرینی که کسب کردند و دل ملت ایران را به‌دست آوردند و امیدواریم در سایه تلاش آنها شاهد بازی خوب و نتیجه شیرین دیگر برای بازی مهم فردا باشیم.

ایران هیچگونه همکاری با این کمیته سیاسی تحت عنوان کمیته حقیقت‌یاب حقوق بشری نخواهد داشت

وی در پاسخ به سوالی در مورد تصویب قعطنامه حقوق بشری علیه ایران توسط دولت آلمان گفت: در این ارتباط بیانیه وزارت امور خارجه به صورت مفصل منتشر شد، دیدگاه‌های ایران بیان شد، ایران همانطور که رسما اعلام کرد هیچگونه همکاری با این کمیته سیاسی تحت عنوان کمیته حقیقت‌یاب نخواهد داشت. جمهوری اسلامی در چارچوب مسئولیت‌های ملی خود راسا اقدام به تشکیل کمیته ملی با حضور صاحبنظران و حقوقدانان و نمایندگان رسمی و غیررسمی کرده به این معنا که معتقد به مسئولیت ذاتی و ملی خودش است و در این ارتباط در حال انجام وظایف مسئولانه و بررسی و تحقیق همه‌جانبه هستیم. لذا استفاده عجولانه از ساز و کارهای حقوق بشری و رویکردهای سیاسی و استفاده ابزاری مردود است و هیچ کمکی به مفهوم حقوق بشر نخواهد کرد. جمهوری اسلامی در این ارتباط به مسئولیت‌های ملی خود عمل می‌کند. دولت در این زمینه تا الان مسئولانه عمل کرده و با تشکیل کمیته ملی مسئولیت خود را ادامه می‌دهد و اطلاع‌رسانی شفاف خواهدکرد.

سخنگوی وزارت خارجه درمورد حمله به نفتکش صهیونیستی گفت: اتهام زنی واهی به ایران، هدف رژیم صهیونیستی و دیگر متحدان است و ایران اگر اقدامی انجام دهد آنقدر شجاع است که بخواهد مسئولیت آن را به عهده بگیرد.

کنعانی در مورد سفر نخست وزیر عراق گفت: آنگونه که هماهنگی شده است که سفر نخست وزیر عراق روز سه شنبه یه تهران انجام می‌شود و در چارچوب استمرار دو کشور خواهد بود و کمیسیون های عالی دو کشور را در سطح عالی روسای جمهور برگزار خواهد شد.

سخنگوی وزارت خارجه در پاسخ به سوالی به در مورد شکایت ایران به شرکت های آلمانی مبنی بر فروش مواد و سلاح شیمیایی گفت: روزچهارشنبه روز همبستگی با قربانیان سلاح شیمیایی است جالب است بدانید که بنده در طول دوران دفاع مقدس شخصا بر مبنای وظیفه ملی این توفیق را داشتم که در کنار رزمندگان دفاع مقدس باشم و این ماسک مخوف همیشه همراه ما بود چراکه رژیم صدام برای استفاده از سلاح های شیمیایی ابایی نداشت و در طول دوران جنگ تعدادی از دولت های غربی به ویژه آلمان از آن علیه ملت ایران در دفاع مقدس داشتند و محموله ها و سلاح های شیمیایی را در اختیار رژیم بعث قرار دارند. در رسانه های المان در ابتدای دهه نود میلادی به نقش المان تصریح شد.

وی ادامه داد: نتیجه گزارش‌های سازمان ملل نشان می‌دهد که المان نقش مهمی در این خصوص داشته است و مجله اشپیگل المان در این خصوص هم نوشته است و ما در المان همواره شاهد نقض حقوق بشری و حقوق زنان بودیم.

کنعانی درمورد نقش دولت های غربی و همسو با ایالات متحده امریکا در اغتشاشات گفت: اطلاعات دقیق در مورد دخالت این کشورها به روسای نمایندگی های دولت های غربی در تهران و حافظ منافع امریکا داده شده است، تعدادی از شهروندان و اتباع کشورهای مختلف در اغتشاشات حضور داشتند که شواهد زیادی در این خصوص وجود دارد که در اختیار دولت های متبوع آن ها گذاشته شده است. چطور کشوری که کمیته ملی برای رخدادی تشکیل داده است اما کشورهای دیگری دست به اقدامات سیاسی و انتشار اخبار کذب میزنند.

حدود پنجاه تعرض به نمایندگی های ایران در خارج از کشور شده است

کنعانی در خصوص تعداد تعرضات به نمایندگی های ایران در خارج کشور گفت: حدود پنجاه تعرض به نمایندگی های ما شده است از جمله کشور انگلیس، که سابقه سیاهی در تعرض به سفارت خانه ما در لندن دارد.در همین موارد اخیر چندین بار چنین اتفاقی افتاد، این در حالی است که کشورها موظف به حمایت از ماموران دیپلماتیک و ماموران سیاسی هستند. این کشورها اجازه دادند که مخالفین سیاسی خشونت طلب از دیوارهای سفارت خانه های ایران بالا بروند و هیچ اقدامی انجام ندادند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 63
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 5
  • پدی ازپیج همسایه IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 1
    اروپا و عفو بین الملل غلط کردن!حقیقت یابی نمیخواد.حقیقت توی کف خیابون و ویدئوها مشخص هست!
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      5 2
      یکی میخادبرای خودشون کمیته حقیقت یاب بفرسته.چ غلطا
    • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      برای قضاوت ، حقیقت لازمه
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      خب چرا ایران تقاضای همچنین چیزی نکرد ؟
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      ایران هم درخواست کمیته حقیقت یاب برای اونها کنه ، کسی جلوش نگرفته
  • علی IR ۱۱:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    9 11
    چرا با کمیته حقیقت یاب همکاری نمی کنند ؟ !!! آنرا که حساب پاک است از محاسبه چه باک است ؟؟؟
    • SE ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      10 2
      آنها شایستگی و صداقت لازم در این مسائل را ندارند. به دشمنان نباید بها داد
    • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 5
      اینکه تو و زنت با هم دعواتون بشه بعد همسایه ت که از قضا دشمنت هم هست بیاد به بهونه حقیقت سرک بکشه تو خونه زندگیت در حالیکه میدونی اخرشم بهت میگه دروغگو و تویی که با وجود داشتن یه عالمه مدرک از بیگناهیت صرف نفوذ همسایت گناهکار میشی شاید واسه تو مشکلی نداشته باشه ولی آدم باغیرت و خانواده دار میگه به کسی چه که تو زندگی من چه خبره . مشکلی هم باشه خودمون حلش میکنیم . حالا برو یاد بگیر سیاست یعنی چی . هیچ کشوری به اندازه یه ارزن هم نمیذاره کسی تو کشورش دخالت کنه . حکومت سرکار هم هر چی میخواد باشه در غیر اینصورت همون مستعمره ست . هر وقت حقیقت اون صد تا شهید بسیجی برای کسی تو خارج مهم شد بقیه هم مهمن .
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      7 2
      به ادعای شیطان نباید بها داد..
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 4
      سازمان ملل ، دشمنه ایرانه ؟
    • IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 4
      سازمان ملل ، ۲۰۰ تا کشور ، شیطانه؟
    • ح IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 0
      عزیز جان خب دلیلش معلومه دیگه درضمن سازمان ملل دست 14 کشوره که 12 تاش غربی هستن و 2 تای دیگه حق وتوشون هم حساب نیست!
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      اگر داری زنت رو میکشی و زنت کمک میخواد ، قطعن باید بقیه برای نجات جانش بیان
    • IR ۲۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 2
      ح // پس چرا ترکش نمیکنید ؟ حتمن سودی داره پس.
    • IR ۱۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      حساب پاک است
    • IR ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      آخه مشکل اینجاست که این اصلا کمیته حقیقت یاب نیست! اگه هس اول بروند حقیقت جنایت های خودشون را بررسی وخودشون را تنبیه کنن وبعد بیان سراغ دیگران! بااینکارمیخوان نگاههای جهانی به جنایات خودشون را دور نگه دارن
    • IR ۱۴:۴۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      اونوقت اینهمه دارن ملت زنشونو تو دنیا میکشن چرا همه واسه ایران حنجره شونو پاره میکنن؟؟ بقیه دنیا پشمن ؟؟ غزه و افغانستان و اوکراین پشمن ؟؟ خود عربستان که مثل گوسفند سر بچه میبره پشمه ؟؟ این تریپ روشنفکری حال بهم زنتونو واسه خونواده تون وردارید .
  • صادقی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    12 8
    هر کس را که حساب پاک هست از محاسبه چه باک است !
    • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      2 2
      فک کن شما به عنوان حقیقت یاب بین المللی اومدی ایران مثلا هم اهل بورکینافاسو هستی و نماینده سازمان ملل متحد! اولین کار شما مستند سازی از هر شخص یا نفری که مدعی میشه در جریان شورش یا به قول غربی ها تظاهرات کشته یا صدمه یا بهش تجاورز شده اون هم از نوع جنسی دومین مسئله راستی آزمایی این اشخاصه خوب مستندات چی دارین اولیش خودشون! دارن میگن بهشون صدمه وتجاوز شده و کشته دادن بعدش اخبار ومستندات رسانه ای ، یک درصد هم فک کن بیان مشرق! فارس ! اصلا هم میهن خبرانلاین! پیگر اخبار اتفاقات بشن و به حقیقت پی ببرن. منابع معتبرشون یک CNN,BBCو بی بی سی فارسی اینترنشنال و ...... کلی اخبار صد درصد مورد تایید سازمان مجاهدین خلق ایرانه و امثال مصی و خبرنگاران مستقل! مثل همه اونایی که هم من هم شما میشناسید در آخر هم فک میکنی اسناد معتبر سازمان های عمدتا دولتی مثل پزشکی قانونی مستندات پزشکی بیمارستانهای دولتی شهادت پزشکان و مسولین عمدتا شاغل در بخش های دولتی یا گزارشهای رسمی پلیس و ارگانهای امنیتی یا دستگاه مستقل قضایی ایران واسه این گروه حقیقت یاب پشیزی می ارزه. همین الان یه سر برو ویکی پدیا آمارکذب ۱۵۰۰ کشته اعلام شده توسط اون شبکه انگلیسی واسه سال ۱۳۹۸ جز منابع مورد استناد این مثلا دایره المعارف ازده! در آخر وقتی جناب جستجوگر حقیقت! لیبی وقتی بعد از محکومیت تو جریان همچین گروه حقیقت یابی در خصوص هواپیمای لاکربی محکوم و بعد ازینکه مطمئن شدن خلا سلاح شد توسط قطعنامه سازمان ملل وبوسیله ی ناتو خاکش رو به توبره کشیدن. پس اینقدر احمقانه دنبال حقیقت نگردیم
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      علی // اخبار امروز رو بخون ، آنار دستت میاد که چنتا بوده و کی کشته ،و اینکه رسانه ها درست گفته بودن
    • IR ۱۴:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      اخبار امروزتم لابد از همون جهنم دره ای که آمار کشته های روزی ۴۰۰ نفر تو اغتشاش ۹۸ داده رو پیگیری میکنی !! رسانه هاتم لابد همون منوتو و بی بی سی روسپی خونه ست . بحث با شما جماعت یس خوندنه وقتی صبح تا شب سرتون تو آخور اونوریاست . حرف حق و حقیقت واسه شماها همون شکم و ..... برید به مطالبات انقلابیتون برسید خخخخخ
    • IR ۱۶:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      فرمانده سپاه گفت بالای ۳۰۰ نفر شهید نیروهای امنیتی و مردمی، همون تعدادی که رسانه های حقوق بشر گفتن .
  • صادقی IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    7 11
    چرا همکاری نمیکنید اسمش روشه کمیته حقیقت یاب مگه با حقیقت مشکل دارید ؟
    • SE ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      9 3
      به مال خر که اجازه بررسی صحنه دزدی واگذار نمیشه
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 3
    تکذیب کنید
    • US ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      3 1
      نه دیگه جواب نمیده
  • علی IR ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 2
    ما مشکل در تبیین داریم متاسفانه اغلب کسانی که به طرفداری قوی از نظام منتسب هستند ادبیات و روش درستی ندارند ته درخواست برخی از اینها بگیر و ببند است! در صورتی که باید هر کاری و مسئله ای را به روش خود که ماندگار تر است پاسخ داد. برفرض شما یک اگر یک مخالف را بگیرید و اعدام کنید کاری از پیش نبردید چون فکر او تراوش می کند اما اگر با سخن و روشنگری با همان زبان به مقابله ان بروید قطعا بازده بیشتری خواهعد داشت.
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    12 3
    کمیته حقیقت یابی توسط دروغگوهای عالم خخخ
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      2 4
      شما راست میگید
  • IR ۱۲:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    اسلام منطق
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    3 8
    شما کلا با حقیقت مشکل دارین اگر حساب شما پاک باشه هیچ کس نمی تونه برای شما ایجاد مشکل کنه اگر نباشه این دنیا لاپوشانی کردین اون دنیا چی
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      4 2
      اصلا کسی کاری به حقیقتش نداره این سرک کردن تو بقیه کشوراست . واسه خودشون همچین چیزی بگو اگر گردنتو نزدن . تازه یه درصد فکر کردی میان واست حقیقت پیدا میکنن ؟ اونم وقتی به نفع حکومت باشه ؟ هر چی میکشیم از سادگی امثال شماها ست .
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 5
      نمیان که مراکز نطامی و سری رو ببینن ، میان برای همین اثبات حرفهای طرفین درگیر که منجر به کشته شدن عده ای شده ‌ . کمیته حقیقت یاب بدعت خوب و عالیی هست
  • IR ۱۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 0
    اشکال نداره
    • IR ۱۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      2 0
      چرابرای خشاب گذاری سفیدانگلیس دراعتراضات قیمت بنزین نیومدن چرابرای دزدیده شدن متوسلیان نیومدن چرابرای سرم های ایدزی اهدایی فابیوس نیومد چرابرای تحریم دارویی بیماران پروانه ای نیومدن چرابرای جنایت غذاهای تراریخته نیومدن چرابرای ازادی پست دراینستگرام درنشرخبرضدموثق نیومدن چرابرای ازادیفورش سلاح ومخدردراینستگرام نیومدن چرابرای سانسورتصاویرشهیدسلیمانی دراینستگرام نیومدن چرابرای جنایات عملیات مهندسی منافقن نیومدن چرا
    • IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 0
      الان مسیله کشته شدن کودکان و زنان هست
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    6 1
    کمیته حقیقت یاب را به پاریس و غزه و.. بفرستید اگر صادق هستید
    • IR ۲۳:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 1
      شما توپ و تانک اونجاها نفرست ، اونها هم کمیته میفرستن
  • GB ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    0 7
    وای کمیته حقیقت‌یاب حقوق بشری
    • IR ۱۵:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 0
      مانه باحقیقت مشکل داریم نه باسازمان مللی که عضویم یادمان نرودحمایت کلاه سفیدهادرترانزیت لجستیک وسلفی باالنصره وتهمتهایی که بعدادروغش معلوم شددرازمایشگاهه ای تحریرالشام درسوریه که شیمیایی رابه سوریه نسبت دادند ودستگیری نفوذی سیادرمسکووحمایت ازفاسدین سازمان ملل استقلال کافی واحترام به ارزشهاراازدست تقریباداده است استفاده ازکلمات خنثی وخوب برای انگ زدن سابقه ی این نهادضدمردمی درسراسرجهان است
    • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 5
      سازمان ملل نهاد ضد مردمیه؟ ۲۰۰ تا کشور ، همه ضد مردمین ؟
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      0 5
      دقیقن هم با حقیقت مشکل دارید و هم با سازمان ملل که طویله و مستاجر آمریکا میشناسیدشون .
    • IR ۲۳:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
      1 0
      برن به جهنم. وقتی خودشون جهانی رو به خاک و خون میکشن این کمیته ها کجان؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      اونها جهانی رو به خاک و خون میکشن ، ایران هم باید به خاک و خون کشیده بشه ؟ خیر ، کمیته حقیقت یاب یک تحول تاریخی در حقوق بشر هست و درست هم هست .
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 6
    جای کمیته حقیقت یاب در سازمان حقوق بشر خالی بود . ابتکار و بدعت خیلی خیلی خوبیه .
  • IR ۱۹:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    2 6
    آلمان ، یک تنه داره ایران رو منزوی میکنه
    • IR ۱۳:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 0
      البته تنها هم نیست وکاسه لیسانی امثال تورو بهمراه داره!!!
    • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      1 0
      وطن فروشان وبی اصل ونسب های داخلی هم کمکش هستن
    • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      فرانسه هم داره کارهایی میکنه ، اساسی
    • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      جالبه ، آمریکا به اندازه ، آلمان و کانادا و فرانسه و استرالیا سویس و کلا اروپا ، خیلی ضد ایران کاری نکرده . جریان چیه؟
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    قبول این کار زیر سوال رفتن استقلال کشور است
    • IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      چه ربطی به استقلال داره ؟ مگه میخوان ارتش بفرستن ؟ دو تادسوال و جوابه و کلا کدورتها برطرف میشه برای دهه‌ها
  • IR ۲۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۷
    1 0
    اونا اگه زرنگن بررای کارهای خودشون کمیته حقیقت یاب تشکیل بدن
    • IR ۱۷:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      ایران درخواست در سارمان ملل بده ، اگر نشد اونوقع ایراد بگیر
  • US ۰۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    یران هیچگونه همکاری با این کمیته سیاسی تحت عنوان کمیته حقیقت‌یاب حقوق بشری نخواهد داشت
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    اصلا اینا چیکاره هستن که درهمه اموردیگرکشورهادخالت میکنن؟ اینا اگه بیل زن هستن بروندباغچه خودشون را بیل بزنن!
    • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      سازمان ملل هستا . یک یا دو کشور نیست . ایران هم درش هست و پیمان نامه هاش رو امضا کرده و باید تابع باشه
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    حالااعضای این کمیته مثلا حقیقت یاب چه کسانی هستند؟؟؟ لابد امریکا وانگلیس وآلمان وفرانسه!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      سازمان ملل مشخص میکنه . کشور نیست و افراد هست .
  • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    کمیته چی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
    • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 0
      شما اول دست و صورتت بشور تا بیدار شی ، بعد نگاه کامنتها کن
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
    1 0
    کمیته حقیقت یاب درباره ترور سران مملکت توسط منافقین تحقیق کنه . درباره منشا سلاح های شیمیایی که به صدام داده شد تحقیق کنه . درباره کودتای ۲۸ مرداد تحقیق کنه درباره ترور دانشمندان هسته ای تحقیق کنه درباره منشا عبدالمالک ریگی . و هزار مورد دیگه
    • IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۸
      0 1
      ازش بخو اهید ،رسمن .مثل بقیه .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس